Met dit schrijven wil ik jullie er nog is aan herinneren dat het de moment is om in te schrijven als jullie willen deelnemen aan onze jaarlijkse BBQ
Over 4 dagen (donderdag 23 mei om 24u00) worden de inschrijvingen afgesloten en is het niet meer mogelijk om je nog in te schrijven, dus voor diegenen dat er nog bij willen zijn, schrijf je dan nog vlug in voor het te laat zal zijn
Groetjes en hopend op jullie aanwezigheid
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Vandaag is het nog voor de laste minute beslissers die willen komen deelnemen aan onze jaarlijkse BBQ, dus wacht nu niet tot het te laat gaat zijn en schrijf je nog vlug in om mee te komen genieten van het lekkere eten en het gezellig samen zijn
Tot wederhoren
Max
Zijn jullie er klaar voor om morgen naar onze jaarlijkse BBQ af te zakken
Wij in ieder geval wel om jullie daar te verwelkomen, onze voorbereidingen zijn nog volop aan de gang, maar tegen morgen zal alles klaar zijn om er hopelijk een gezellige namiddag & avond van te kunnen maken tijdens het lekkers dat we jullie zullen voorschotelen
Groetjes en tot morgen
Max
P.S: Voor diegenen dat langs Haacht en Werchter willen komen wil ik waarschuwen dat er gewerkt wordt aan de Dijle brug op de provinciebaan richting Rotselaar en er geen doorkomen is om langs daar naar de Parochiezaal te komen, dus voorzie een andere weg voor jullie vertrekken of volg de wegomleidingen, al zal het dan wel een eindje om zijn dat ge moet rijden
Ben onderweg van onze 10 daagse trip. Hopelijk klaart het wat uit zodat jullie er een gezellige boel van kunnen maken.
Ik zou zeggen., laat het smaken.