Nieuwjaarsreceptie 2024

Plaats reactie
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Nieuwjaarsreceptie 2024

Bericht door StefaanH »

Hey Max, voorzitter,

Niet ongeduldig zijn hé ... Het is niet omdat we niet onmiddellijk iets plaatsen dat het niet goed was, nietwaar ...

Er is altijd ruimte voor verbetering, dat is met alles zo. Hetgeen dus niet betekent dat het niet goed was, verre van, ik denk dat er niet veel, om niet te zeggen niemand, ontevreden huiswaarts gekeerd is. Kan ook niet anders, na een leuk weerzien bij een drankje en een hapje in een gezellige omgeving.

Zodus, Max en bij uitbreiding het hele bestuur: jullie hebben jullie best gedaan en het was goed. Heel goed :thumbleft:

Of dacht je dat er anders zulk een daverend applaus was geweest? :cool: :lol:

Tot binnenkort ;)
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Mijn motor is: Tracer 9GT+ __ 2024

Bericht door Luc Plottier »

Hey Stefaan,

Bedankt voor de fijne reactie.
Het is niet dat we ongeduldig zijn, maar omdat we gewoon zijn dat onze leden altijd enthousiast reageren na onze evenementen, waren we nu toch een beetje ongerust geworden.
De reacties bleven uit en we werden wat onzeker.
Vandaar dat Max zijn ongerustheid in zijn bericht een beetje ventileerde.

We hebben inderdaad veel leden opnieuw kunnen terugzien na een lange periode en dat doet altijd deugd.
Voor iedeereen denk ik, je kon duidelijk zien aan de leden dat iedereen tevreden was om nog eens samen te kunnen komen.

Voor ons als bestuur is het echter niet gestopt, wij zijn verder blijven vergaderen en samenkomen om alles in goede banen te leiden en
het nieuwe jaar terug voor te bereiden en er voor te zorgen dat alles een beetje blijft lopen zoals het hoort.
Niet altijd vanzelfsprekend geloof mij.
Vandaar dat we graag feedback krijgen van onze leden.
En daarom dus bedankt om ons toch even te laten weten dat het goed was.

Tot de volgende
Groeten Luc
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)/Tracer 9 GT+(2024)
Balleke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door Balleke »

Beste bestuur,

Ik begrijp jullie reactie maar mij valt op dat mijn reactie (positief) er niet tussen staat. Ik heb nochtans onmiddellijk na de activiteit een reactie geplaatst.

Bestaat de mogelijkheid dat dit met andere reacties ook zou kunnen gebeurd zijn?

Het is maar een idee!

Terloops, het was weer zeer gezellig en goed georganiseerd!

Balleke
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Bericht door StefaanH »

@Balleke,

Misschien vergeten op "ENTER" te drukken? Gebeurt iedereen wel eens hoor ... ;)
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Matchbox
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009

Bericht door Matchbox »

Hey de mannen en de vrouwen, :D

Het was een heel gezellige boel daar op de nievejaarsreceptie :cheers: :thumbright:
Ook onze vaste barman, de Stef, voelt zich al helemaal thuis tussen onze gekke bende..... :lol:

Dus bestuur, doe zo verder, jullie doen dat heel goed :!: :orkest:

Waarvoor mijn oprechte dank :!: :wav:
Tot gauw op de openingsrit :fjr2:

Matchbox :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik sluit mij bij het bovenvermelde aan, en doe zo voort mannen van bestuur en inrichters van alles wat met fjrijders te maken heeft.
Jullie staan bij ieder lid op een goed blaadje hoor, niet vergeten. :wav: :wav: :orkest: :orkest: :occasion14: :occasion14: :occasion14: :fjr: :fjr: :occasion16: :occasion16: :occasion18: :occasion18: :director: :director: :sunny1: :sunny1: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Kameraden,

Is steeds een blij weer zien van kameraden met een grapje er boven op en alsook weer het zien naar het nieuw openstaande seizoen en dit vooral het samen genieten van onze wijze hobby.

Wat laat zoals de gewoonte de laatste tijd :-( maar steeds altijd oprecht. Heb zeker niet gewacht tot wanneer er andere reacties waren om me daar bij aan te sluiten... We hebben altijd goede reacties gegeven omdat ze gewoon altijd GOED waren! Ook wat de inzet van het bestuur betreft van in het lang verleden begin hebben we de club altijd gepromoot...en in ons hart gedragen ! Lees zeker dan de vroegere commentaren.

We weten ieder doet steeds zijn uiterste best, en wie doet het beter moet het maar eens gaan bewijzen om een club te sturen en vooral te doen blijven bestaan, maar als ik mag vond ik de receptie niet zoals anders. Ligt dit nu aan de mogelijkheden betreft de accommodatie ik weet het niet en zal er me vooral niet over uitspreken, maar de vleessnacks hadden veel lekkerder geweest wanneer die zouden warm opgediend zijn geweest. Denk toch dat dit voor velen wel het gedacht geweest is ? Hopelijk wordt mijn eerlijkheid op prijs gesteld en niet met een boos oog bekeken. We zijn zeker niet de leden die op de lang afgelegde weg tot op heden veel kritiek hebben gehad ook omdat deze er niet was.

"Echte vriendschap gaat samen met de vrijheid om te vragen, te zeggen, te doen wat op je tong ligt"

Wat zeker en vast ook mag gezegd worden is dat de barman een dikke pluim verdiend voor zijn sympathieke houding en bediening, dikke duim voor Stef zoals steeds!

De Stropkes ;) & ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Mijn motor is: Tracer 9GT+ __ 2024

Bericht door Luc Plottier »

Bedankt voor uw reactie Dirk,

Eerlijkheid stellen we zeker op prijs, het helpt ons ook om verbeteringen aan te brengen waar dit nodig blijkt te zijn.
Het klopt en velen zijn het samen met jou daarover eens, de vleessnacks zouden inderdaad beter warm opgediend worden.
In het verleden hebben we dat gedaan, maar omdat we niet (meer) in de mogelijkheid zijn om onze snacks op te warmen, moesten we ze deze keer koud opdienen.
Op de volgende vergadering wordt dit zeker een punt van aandacht en als het ons lukt willen we hier ook een oplossing voor zoeken (vinden).
We stellen zulke feedback zeker op prijs.
Het helpt ons om zoals ik al zei, de punten waar het misloopt aan te pakken.

Bedankt Dirk en tot de volgende.

Groeten Luc
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)/Tracer 9 GT+(2024)
Plaats reactie