FJRijders BBQ 2023

Plaats reactie
Matchbox
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: FJRijders BBQ 2023

Bericht door Matchbox »

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle goeie en positieve bovenstaande commentaar :notworthy:
Alles was weer piekfijn in orde :thumbright: :razz:
Bedankt bestuur, barman Stef en vleesjesbakker van dienst, goe gewerkt manneuh :) :sunny:

;) Matchbox :headbang:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Leden,

Bedankt voor de positieve reacties die ons steeds deugd doen om te kunnen lezen :downtown:

Van onze barman Stef is reeds geweten dat hij die plaats achter de bar meer dan naar behoren doet, we hebben hier als bestuur een enorme aanwinst aan dat hij ons wil bijstaan met dit werk steeds belangeloos voor zijn rekening te nemen!
We zijn hem hier uiteraard enorm dankbaar voor :notworthy:

En ja, ik moet zelf zeggen dat mijn schoonzoon Mario enorm hard zijn best gedaan heeft om het vlees zo lekker sappig en smaakvol op de bordjes te krijgen, waarvoor ik hem dan ook heb gefeliciteerd en jullie goede commentaren heb overgebracht :!:
Zelf vond hij dat hij niet geslaagd was omdat de leden wat moesten wachten op het vlees eer het klaar was, maar daar tegenover stond dan wel vond ik dat het vlees niet droog en zeer lekker gegaard werd.
Voor het eerst dat hij dit doet voor zoveel volk, mag er toch gezegd worden dat hij dit voortreffelijk heeft gedaan als vervangend bakker van het BBQ vlees :headbang:

Om af te sluiten wil ik ook nog alle aanwezigen bedanken voor jullie voortreffelijke en aangename gezelschap, het is steeds een eer om voor mensen als jullie iets te organiseren, de sfeer is altijd top en de lachende gezichten spreken boekdelen, meer kunnen we van jullie niet verlangen :wav:

Bij deze wederom bedankt voor de mooie dag die we hebben beleefd in jullie gezelschap :notworthy:

Groetjes en tot een volgende gelegenheid :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Spitfire
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door Spitfire »

Ik kan hier niet veel aan toevoegen,

Alles is hierboven al geschreven en het is nog allemaal waar ook ;)

Het was top, we zijn blij dat we erbij konden zijn ;) ;)

Bedankt iedereen :thumbright: :thumbright:

Grtz.

Luc & Mady :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Plaats reactie