Eigenlijk waren we dat weekend 5 dagen op motortrip.
Door omstandigheden gaat dat niet lukken.
Dus zijn we wel in de mogelijkheid mee te komen BBQ'en.
Hierbij dus onze inschrijving
Hoi,
onder voorbehoud van een beetje redelijk weder neem ik me voor om 'over te waaien' om er ene te komen drinken. Blijven voor de ganse bbq, daar zal je me voor moeten verontschuldigen wegens nog een beetje terugweg te doen die avond ...
Cu
Mork
Bij deze worden de inschrijvingen voor deelname aan de jaarlijkse BBQ gesloten
Voor diegenen dat er dit jaar niet kunnen bijzijn hopen we van jullie volgend jaar terug te mogen verwelkomen
Met de aanwezigen gaan we er een leuke & gezellige bedoening van maken, en dit vóór, alsook tijdens en na de lekkere BBQ maaltijd dat we jullie zullen serveren, het enige dat jullie hiervoor moeten voorzien is een goed humeur, de rest komt dan wel vanzelf
Tot volgende week
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik heb bericht gekregen dat ons reeds lang gepland etentje niet kan doorgaan op 10 juni wegens langdurige ziekte van de gastvrouw.
Nu is mijn vraag, kunnen wij nog aansluiten bij de BBQ?
Als we te laat zijn, alle begrip hoor makker.
Indien het nog lukt dan hoor ik het wel en schrijf ik ASAP het verschuldigde bedrag over.
Een vraagje spreek jij niet meer tegen ons Mady'ke nadat je thuisgekomen bent van je motorvakantie met je vrienden
Ons Mady'ke heeft mij nochtans op 30 mei al opgebeld terwijl jij ergens in het Zuiden aan het toeren waart om te vragen of jullie nog konden inschrijven voor de BBQ nadat jij hier al eerder in deze topic laten weten had dat jullie niet konden komen omdat jullie een etentje hadden, maar dat dit etentje nu geannuleerd werd door de omstandigheden die jij hierboven ook laat weten
Ons Mady'ke heeft het telefonisch gedaan omdat zij van ons forum niets vanaf weet en niet wist waar ze het dan ook ergens moest gaan vragen
Bij deze moet je dan maar is terug met haar beginnen praten , ze zal je dan wel zeggen dat je enkel nog het verschuldigde bedrag voor deelname mag overschrijven naar onze clubrekening en je er U voor de rest niet moet mee moeien en gewoon volgen om mee te komen genieten van het gezellig samen zijn en het lekkere eten op onze BBQ
Tot volgende week he vriend
Max
Hé Max Madyke heeft gebeld voor haar in te schrijven op de bbq lucske moet thuisblijven, hij mag niet mee van Mady wij zullen wel zorgen dat ze haar niet te eenzaam voelt
Miljaarde dat ik daar niet eerder aan gedacht heb , ik zal da waarschijnlijk verkeerd verstaan hebben dat ze alleen wilde komen en nu heb ik dat verbrod , doeme toch
Kunde gij nog iets regelen Alex zodat ze alleen kan komen , houdt gij U anders bezig met de Luc , ik neem Mady'ke dan wel voor mijn rekening