Spijtig te moeten vernemen dat ons Martine ziek is en jullie hierdoor genoodzaakt zijn te moeten afhaken voor de rit
Bij deze wensen we Martine alvast véél beterschap en een vlug herstel toe
Wil weer lukken dat dit moet gebeuren vlak voor de rit zal plaatsvinden , ze weten er altijd het slechtste moment uit te kiezen , al moet ik toegeven dat er nooit een goeie moment bestaat om ziek te worden he makker
Alvast bedankt om ons hier en via mail op de hoogte te hebben gebracht, dan kunnen we hiermee rekening houden voor de groepindeling
Groetjes en hopelijk tot een spoedig weerzien
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Wie wil er samen vertrekken naar de Lenterit vanuit Herentals Industrie ( Afrit 21 richting Hasselt )
We komen daar samen om 7:30 uur en vertrekken daar ten laatste om 7:45 uur
Dat is spijtig om hier ook te moeten lezen dat je ziek bent makker
Bij deze wensen we je dan ook veel beterschap en een spoedig herstel toe zodat je vlug weer de oude gezonde rakker zal zijn
Groetjes en tot een volgende gelegenheid (jaarlijkse FJRijders BBQ)
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Goed weer, fijn gezelschap, leuk gereden... Wat moet een mens nog meer?
Bij deze een dikke merci aan onze voorzitter, de organisator, de voorrijder , de afsluiter en alle leden van groep 3, voor de geslaagde dag. En natuurlijk ook aan alle andere leden voor het gezelschap tijdens de stops.
Wat ook heel goed meeviel, zeker voor groep 3 ( ) was het middageten. Eigenlijk vind ik dat een zeer goede formule en stel ik voor om dit zoveel mogelijk op die manier te doen: een etablissement waar we allemaal tegelijk binnen kunnen, iedereen kiest zelf wat hij wil of niet wil eten of drinken, je moet niet lang wachten, je moet het niet langere tijd op voorhand vastleggen en/of betalen. En er is meestal ook parking genoeg. Een Lunchgarden is voor zoiets perfect, maar er zijn natuurlijk nog andere opties.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)