COVID Safe-drink
-
- Clublid
- Mijn motor is: Tracer 9GT __ 2024
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Re: COVID Safe-drink
Hey, naar al oude gewoonte was en is de verplaatste Nieuwjaarsdrink toch weeral een blij weerzien van aloude en minder oude bekenden, Boembi vind het voor herhaling vatbaar en hoop nog lang en dikwijls met het zooitje ongeregelde te mogen vertoeven, zodus bestuur je weet wat jullie te wachten staat, grtj Slurf en Boembi , spijtig dat er tijdens de uitleg toch nog geluiden te horen waren maar verder toppie.
- Balleke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Vlaams-Brabant
Het was zoals verwacht weer een zeer leuke en gezellige bijeenkomst.
Proficiat aan het bestuur voor de organisatie en de ontvangst van alle leden.
Nogmaals proficiat aan Max voor zijn 20-jarig voorzitterschap. Het is weinigen gegeven.
Nicole en Balleke
Proficiat aan het bestuur voor de organisatie en de ontvangst van alle leden.
Nogmaals proficiat aan Max voor zijn 20-jarig voorzitterschap. Het is weinigen gegeven.
Nicole en Balleke
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
@Beste Vrienden
Gisteren was het een geweldige dag die voor mij zéér emotioneel verlopen is!
Het was fantastisch dat mijn medebestuursleden me zo verras hebben met dat prachtig fotoalbum voor mijn 20 jaar voorzitterschap, en dan ook nog het dagboek waar iedereen een geweldige tekst heeft ingeschreven.
Vannacht als ik thuisgekomen ben heb ik het album nog eens rustig bekeken en het dagboek gelezen, het was enorm aangrijpend om dit alles te zien en gelezen te hebben, tranen van blijdschap waren dus weeral niet te stoppen.
Ook de mensen van Yamaha hebben me uit mijn sokken geblazen met het prachtige cadeau, dat is iets unieks waar je maar kan van dromen en hier nu staat te schitteren.
Het doet wel iets met een mens als je daar staat met allemaal mensen rond U en je medebestuursleden die je toespreken met woorden van appreciatie & genegenheid om wat je allemaal betekend voor de club en zijn leden!
Op al die jaren heb ik onze club meestal op de eerste plaats laten komen, iedereen dat ik kon helpen (dag & nacht) zonder uitzonderingen te maken heb ik steeds zo goed als mogelijk bijgestaan, en steeds kwam dit recht uit mijn hart om hen met mijn hulp gelukkig te maken.
Hoeveel familiefeesten op al die jaren dat ik laten schieten heb om de club voorrang te geven, die kan ik niet meer tellen, en telkens was ons Fanny tevreden met die beslissing, ook al had ze het er soms moeilijk mee dat onze familie op de 2e plaats kwam.
Voor dit alles heb ik nu van mijn medebestuursleden, onze leden & Yamaha de geweldige appreciatie gekregen, hoe mooi kan het leven toch zijn hé vrienden!
Bij deze wil ik jullie allemaal nog is van harte bedanken voor het prachtige fotoalbum en de mooie teksten in het dagboek, het geeft me een warm gevoel waardoor ik me graag wil blijven inzetten om onze geliefde FJRijders club naar mooie horizonten te begeleiden.
Groetjes en met de hoop dat we samen nog jarenlang het vaandel van onze geweldige FJRijders club hoog kunnen houden.
Jullie beste vriend,
Max

Gisteren was het een geweldige dag die voor mij zéér emotioneel verlopen is!
Het was fantastisch dat mijn medebestuursleden me zo verras hebben met dat prachtig fotoalbum voor mijn 20 jaar voorzitterschap, en dan ook nog het dagboek waar iedereen een geweldige tekst heeft ingeschreven.
Vannacht als ik thuisgekomen ben heb ik het album nog eens rustig bekeken en het dagboek gelezen, het was enorm aangrijpend om dit alles te zien en gelezen te hebben, tranen van blijdschap waren dus weeral niet te stoppen.
Ook de mensen van Yamaha hebben me uit mijn sokken geblazen met het prachtige cadeau, dat is iets unieks waar je maar kan van dromen en hier nu staat te schitteren.
Het doet wel iets met een mens als je daar staat met allemaal mensen rond U en je medebestuursleden die je toespreken met woorden van appreciatie & genegenheid om wat je allemaal betekend voor de club en zijn leden!
Op al die jaren heb ik onze club meestal op de eerste plaats laten komen, iedereen dat ik kon helpen (dag & nacht) zonder uitzonderingen te maken heb ik steeds zo goed als mogelijk bijgestaan, en steeds kwam dit recht uit mijn hart om hen met mijn hulp gelukkig te maken.
Hoeveel familiefeesten op al die jaren dat ik laten schieten heb om de club voorrang te geven, die kan ik niet meer tellen, en telkens was ons Fanny tevreden met die beslissing, ook al had ze het er soms moeilijk mee dat onze familie op de 2e plaats kwam.
Voor dit alles heb ik nu van mijn medebestuursleden, onze leden & Yamaha de geweldige appreciatie gekregen, hoe mooi kan het leven toch zijn hé vrienden!
Bij deze wil ik jullie allemaal nog is van harte bedanken voor het prachtige fotoalbum en de mooie teksten in het dagboek, het geeft me een warm gevoel waardoor ik me graag wil blijven inzetten om onze geliefde FJRijders club naar mooie horizonten te begeleiden.
Groetjes en met de hoop dat we samen nog jarenlang het vaandel van onze geweldige FJRijders club hoog kunnen houden.
Jullie beste vriend,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- StefaanH
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
We
Max 

Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
- 'T Ghentse Stropke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
- Regio: Oost-Vlaanderen
Hallo Bestuur,
Was een fijne bijeenkomst met weer zoals gewoonlijk alles er op en aan ! Leuk om na enkele maanden weer elkaar eens terug te zien en een aangename babbel. Hopelijk kunnen we nu het jaar starten zonder enig ophoud en kunnen we weer onze hobby beleven zoals vorige jaren.
Bedankt aan de organiserende macht !
Groetjes en tot op de openingsrit.
De Stropkes
+ 
Was een fijne bijeenkomst met weer zoals gewoonlijk alles er op en aan ! Leuk om na enkele maanden weer elkaar eens terug te zien en een aangename babbel. Hopelijk kunnen we nu het jaar starten zonder enig ophoud en kunnen we weer onze hobby beleven zoals vorige jaren.
Bedankt aan de organiserende macht !
Groetjes en tot op de openingsrit.
De Stropkes

Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
- Matchbox
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
Hallo FJR-rijders
Het was inderdaad weer heel tof en plezant om onze medeleden weer gezond en wel terug te zien na zulke onzekere tijden
Het bezoek van Yamaha Benelux was ook een meevaller. Heel tof dat die mensen voor ons tijd willen vrij maken
Maar dat onze voorzitter Max al 20 jaar deze club in goede banen weet te leiden en de juiste lijm weet te vinden om alles en iedereen aan elkaar te laten plakken, is gewoon een unieke prestatie
Dit is niet iedereen gegeven. Waarvoor heel veel RESPECT en DANK
Tot binnenkort op de openingsrit met zoveel mogelijk
FJRijders
Matchbox 

Het was inderdaad weer heel tof en plezant om onze medeleden weer gezond en wel terug te zien na zulke onzekere tijden

Het bezoek van Yamaha Benelux was ook een meevaller. Heel tof dat die mensen voor ons tijd willen vrij maken

Maar dat onze voorzitter Max al 20 jaar deze club in goede banen weet te leiden en de juiste lijm weet te vinden om alles en iedereen aan elkaar te laten plakken, is gewoon een unieke prestatie

Dit is niet iedereen gegeven. Waarvoor heel veel RESPECT en DANK

Tot binnenkort op de openingsrit met zoveel mogelijk

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
- Spitfire
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
- Regio: Oost-Vlaanderen
Ik sluit mij aan bij vorige schrijvers
Het was zoals we gewoon zijn weeral heel gezellig en TIP-TOP in orde
Bedankt bestuur.
En Max, jij bent en blijft een
Grtz.
Luc

Het was zoals we gewoon zijn weeral heel gezellig en TIP-TOP in orde

Bedankt bestuur.
En Max, jij bent en blijft een

Grtz.
Luc

SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
- Mork
- 1000 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2017
- Regio: West-Vlaanderen
Hoi,
samen met compagnion Trevor ben ik euh ne keer overgewaaid hé...
Heerlijk om de genegenheid te voelen.
Neem me niet kwalijk dat ik niet bleef plakken, maja, moest nog wat bollen huiswaarts
Max, ne kerel met een hart van goud ! Chapeau, tout-court
Tot een volgende
grtz
Mork
samen met compagnion Trevor ben ik euh ne keer overgewaaid hé...
Heerlijk om de genegenheid te voelen.
Neem me niet kwalijk dat ik niet bleef plakken, maja, moest nog wat bollen huiswaarts

Max, ne kerel met een hart van goud ! Chapeau, tout-court

Tot een volgende
grtz
Mork
Livin' by heart and mind