hotel cochem

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
FJRudi
Status: Offline

hotel cochem

Bericht door FJRudi »

is er onder de motard-toerders iemand bij die een goed hotelleke weet omgeving Cochem? Bedoeling is eind oktober/begin november eens naar ginder te trekken. Gezien de periode had ik gedacht om m'n machine op aanhangwagen mee te nemen. Maar dit zou voor mij de eerste keer zijn. Dus alle tips betreffende verhuring, bevestiging en beveiliging zijn ook welkom. Alvast bedankt ;)

BTW, heb via het oud forum eens de tip gekregen van hotel 'de kommel" in de Voerstreek. IK wil hem bedanken want dit was voortreffelijk! Voor alle duidelijkheid, geen typisch moto hotel, maar eentje om uw vrouwke eens te verwennen :D
De bourgondiërs onder ons zullen dit wel begrijpen!
Firechief
1000 cc
1000 cc
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2016
Regio: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: hotel cochem

Bericht door Firechief »

Rudi,

Zie pm

Firechief
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen

Bericht door Abeloos »

Vorig jaar heb ik deze tijd, gelogeerd in Ediger-Eller. Dit is binnendoor, slechts 15km van Cochem.
Heb gelogeerd in:
Hotel Zum Löwen
Moselweinstrasse 23
56814 Ediger-Eller
tel; +49 (0)2675 208
http://www.mosel-hotel-loewen.de

De eigenaar, Kurt Saffenreuther, motar en eigenaar van een Diversion, doet deze periode van het jaar meestal wel een of ander arrangement.
Het hotel bezit een garage, gelegen onder de zaak. Binnen rijden doe je langs de ene kant en langs de andere kant rijd je er nadien terug uit. Indien je de motor wil wassen, is dit voor de uitbaters ook geen probleem om je aan het nodige te helpen. De keuken is voortreffelijk.
Wat mij betreft, een echte aanrader.
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Martine
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant

Bericht door Martine »

Hoi Rudi,

Onlangs een paar dagen in dit gastenhuis verbleven, lekker eten, familiale sfeer, garage om de moto de parkeren...

Weinhof Schneiders-Andres

Fotos vind je Hier

Greetz

Martine
lucske

Bericht door lucske »

Wij zijn deze zomer naar Lütz geweest in motorhotel Sonnenblick.
Gastvrije mensen, rustig hotel in een rustig dorpje op 3 km van de Moezel en op 18 km van Cochem.
Zeer nette kamers en heel goed eten.
Alleen het zwembad op de website valt veel keliner uit in het echt, maar das deze tijd van het jaar niet erg denk ik.
foto's van onze trip:
Op http://www.starbikers.be/fotoalbum-2008.htm" onclick="window.open(this.href);return false; staan 5 albums over de Moezel
Gegevens van het hotel
Hollstr. 24 56290 Lütz
Seitental der Mosel
Tel: 0049 2672 2514
hotel-sonnenblick@t-online.de" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sonnenblick-luetz.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

grtz,
Lucske
FJRudi

Bericht door FJRudi »

voila, hotel is geboekt in Manderscheid op een 40km van Cochem.
Ondertussen gezorgd dat ik van een maat zijn gebuur z'n trailer kan huren, dus dat zit goed!
Nu nog degelijk weer en het kan niet meer mislukken ;)
Wandelschoenen, fietsen en :fjr: mee, wat wil een mens nog meer :mrgreen:
Plaats reactie