Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Wij deden het alleen om je te helpen Jo :lol: :lol: :lol:
Julle
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

:D
Nog efkens vermelden dat ik nu maandag den 22e het nog eens ga proberen op Franchorchamps.
Met de nieuwe technieken kan dit alleen maar beter gaan. :mrgreen:
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

hey zotteke 't amusement ginder!
alles goed in uw koppeke steken wat ge hebt ervaren en bewaren voor volgend jaar, dan wil ik ook wel eens op francochamps bollen met mijn cbr'ken.

bij deze ook vermelden dat we ( julle,stropke, spider en ikzelf) zaterdag 27/09 op het circuit van folembray zullen bollen.
Na een revalidatie van 14 weken probeer ik terug wat circuitervaring en vertrouwen te winnen bij de beginners!

bezoekers en pitspoezen welkom op/onder de paddocktent van 't bendeke.

koekejo
spider

Bericht door spider »

Inderdaad Jo,Julle,Erwing en ik Rudy(spider)op zaterdag 27 september op het circuit van Folembray ga ik de paartjes van de R6 is uitlaten dan weet ik al een beetje wat het is voor volgend jaar te beginnen en nu dat de Jo ook terug bij de beginners begind ben ik dus niet alleen :lol: :lol:
Het zal in elk geval men zinnen verzetten na het verlies van onze 8 jarige viervoeter die we woensdag avond verloren hebben.

Groetjes Rudy & Marie-rose
den R1 zot

Voila sé,

We hebben het seizoen goed kunnen afsluiten.
Het was een mooie dag en af en toe wat frisjes als de wolkjes (zeg maar wolken :( )voor de zon kwamen.

Naturlijk deze keer weeral de nodige crashes... :(
De laatste was de strafste.... tijdens het insturen ven de Blanchimont... :o :shock: :shock: :shock:
Nie nodig om te zeggen dat alles verspreid lag op de baan en de jongen plat op z'n rug KO. :cry:
Eentje met een zéér dure Desmocedici (55.000 €) (of hoe schrijft ge da?) en nog eens in Stoner kleurtjes en hij deed het ook zoals Stoner.... juist ja onderuit. :lol: Nee ge moogt daar nie mee lachen ik weet het, maar van frustratie smeet ie z'n handschoenen uit op de grond. :?
En toeval wou dat we precies in een Ducati kamp waren in de paddock, rijke Luxemburgers met bijna allemaal nieuwe speeltjes van Ducati (en stuk gaat ie). Een Hummer H2 om de trailer te trekken en de vriendjes met de Aston Martin DB9... :shock:
Agusta F4, noem maar op het was er.

Nu komt de winter eraan en dan ga ik niet meer op de piste rijden en kan ik weer wat proberen te sparen.
Maar de motor zal eens effe binnen moeten voor een grote beurt en een ritje op de testbank.
Hij gaat vlot in z'n toeren maar toch blijft de topsnelheid uit.... slechts 274 op het rechte stuk.
Aan het opkomen van de Radillion zal het niet liggen en die dure Ducjes (1098R) gaat ie nog vlotjes voorbij, maar eens de 265 gaat het moeizaam verder.
Met de vorige lessen indachtig heb ik dus meer gelet op techniek dan vroeger en ik moet zeggen, het voelt niet sneller maar alles gaat wel vlotter en dat dweilen van dat achterwiel tijdens het remmen is al minder dan vroeger. (onbalans/onrust)
En de Radillion blijft kicken..... :headbang: vanaf de Source voluit naar beneden denderen... de motor gaat zo snel in toeren alsof ie in z'n vrij staat... :notworthy: da is gewoonweg ziek. :shock:

Volgend jaar ga ik zeker meer op Franchorchamps rijden, da's beloofd! ;)
Allemaal snelle vloeiende bochten... hmmm echt mijn ding... :wav: :headbang: :toothy9:

Maar eerst nog wa sparen.
:wave01: :wave01: :wave01:
Julle

Bericht door Julle »

Voila mannen (en vrouwen natuurlijk) ook wij hebben zaterdag het seizoen in schoonheid afgesloten op het circuit van Folembray. Ons goed geamuseerd en alles heel naar huis gebracht.
De Koekejo heeft terug zijn eerste sessies achter de rug en alles verliep vlot tot de laatste sessie zijn knie begon op te spelen. Stropke rijdt weer als vanouds en onze kersvere collega Spider heeft zijn toerkes gereden gelijk ne grote. Af en toe denkt hij nog dat hij op ne crossmoto zit en zoekt hij het gras eens op maar dat gaat er wel uit.
Onze vaste fotograaf Snorry was ook weer present en samen met Marie-Rose werden er heel wat fotokes genomen.
We hebben een fantastisch seizoen achter de rug, heel wat bijgeleerd (bij mij zelf met vallen en opstaan) en vooral veel plezier gehad. Nu voor volgend jaar met den R1 zot onze agenda's op mekaar afstemmen en de machientjes weer helemaal in orde zetten. Tot volgend jaar voor meer nieuws
Julle
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

Hoi de mannen,

De capriolen van..........

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

staan online op volgende link :up:
http://foto.zita.be/6899254514

Veel kijkgenot, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
den R1 zot

:cheers: :wave01: :headbang: :wav: :thumbright: :occasion14: occasion1:
spider

Bericht door spider »

Nogmaals dank u Snorry voor de prachtige photos dat je in Folembray hebt gennomen ;) . :lol: :lol:

Groetjes Rudy & Marie-rose
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

jow,

da heeft weer wreed deugt gedaan zo een paar rondjes op mijn favoriete ( allé voorlopig toch nog) circuit.
Blij dak het nog niet verleert ben en al een paar sessies kan volhouden.
Inderdaad zoals de julle al meegaf op het einde van de 4 sessie besliste mijn knie om er de brui aan te geven, en na drie rondjes in de 5 sessie ook maar terug binnengekomen want 'k was een gevaar voor mezelf en anderen, 'k had helemaal geen kracht meer in mijn linkerbeen en daardoor was sturen zo goed als onmogelijk. Al bij al toch content dat ik uberhaupt 4sessies heb kunnen rijden na een revalidatie van een gebroken knieschijf na amper 15 weken. :roll:
Het is tijd om de circuitbrommers een volledig nazicht te geven en ze race klaar te zetten voor volgend seizoen ergens eind maart begin april.
we verwelkomen en integreren dan volledig de Rudy " spider" en ancien ons " zotteke" en wie weet wie nog?????????

Aan zij die ons zijn komen steunen en supporteren alle pitspoezen en fotografen een welgemeende merci
tot volgend seizoen. ;)

koekejo
Plaats reactie