MRV-cursus: 08/04/2018

Plaats reactie
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

MRV-cursus: 08/04/2018

Bericht door Abeloos »

In het verleden werden in samenwerking met Motor Rijvaardigheid Vlaanderen reeds enkele MRV – cursussen aangeboden.
Dit jaar organiseert MRV voor ons een aangepaste cursus, een lesdag exclusief voor FJRijders.
Zondag 08/04/2018
[hr] [/hr]
Deze betreft een dagcursus waarbij motorbeheersing centraal staat en dit voor elke motorrijder en elk type motor, ongeacht de ervaring die je hebt.
Na een stevig ontbijt, worden de verschillende aspecten van het motorrijden zowel theoretisch als praktisch benaderd.
Op basis van een aantal praktische oefeningen worden de elementaire technieken toegelicht en aangeleerd.
De oefeningen worden zodanig opgebouwd dat u in alle veiligheid uw grenzen leert verleggen.

Theorie:
Hierin komen aspecten zoals veiligheid en algemene motorkennis aan bod. Tal van nuttige tips zullen u helpen om op bepaalde momenten de juiste beslissing te nemen in het verkeer.
Ook wordt aandacht besteed aan de invloed van snelheid, zithouding, inhalen, rijden in groep, plaats op de weg, remtechniek en het rijden van veilige en ideale bochtenlijnen.

Praktijk:
Stapsgewijs worden de besproken technieken aangeleerd op het oefenterrein. Door het opbouwende karakter van de oefeningen zal u snel meer vertrouwd geraken met de techniek en uw machine beter leren beheersen. Van bij aanvang van de oefeningen zal u merken dat met de juiste techniek de motor beter te controleren is en moeilijke manoeuvres toch vlot kunnen worden uitgevoerd. Snelheid is in dit onderdeel van de cursus van ondergeschikt belang, de nadruk wordt gelegd op het correct handelen en uitvoeren.

Afsluiter:
Eindigen doen we met een algemene evaluatie voorzien met uitreiking van een certificaat dat bij een aantal verzekeringsmaatschappijen wordt aanvaard om korting te verkrijgen.

Dag indeling / Nuttige informatie:
:arrow: Tijdspanne cursus: 1 dag (08.45 u tot 18.00 u)
:arrow: Locatie: Atealaan 51 - 2200 Herentals
:arrow: Normale Prijs: € 125 (incl Ontbijt – Koffie en frisdrank & BTW)
:arrow: Wat kost u deze cursus als "Clublid": € 125,00 – 20% = € 100,00
:arrow: Wat kost u deze cursus als "Forumlid": € 125,00 – 10% = € 112,50
  1. FJR-Freak Max
  2. Abeloos
  3. Johnny
  4. Witse
  5. Terdonkske
  6. Yammie
  7. Alexxjr :thumbleft:
Deelnemers: 7
:sign13: Vergeet niet de betaling van deze cursus over te maken naar onze FJRijders rek: BE72 7340 1945 8916 met vermelding van je "Nickname - MRV cursus2018" en dit voor uiterlijk 04/04/2018 zodat je deelname verzekert is! Ter plaatse betalen (cash / kaart) is NIET mogelijk!!! :salut:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2018
Regio: Antwerpen

Re: MRV-cursus: 08/04/2018

Bericht door sevenfifty »

Spijtig, had er graag aan deelgenomen. maar moet de dag doen en verlof is momenteel onmogelijk. :(
Spitfire
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door Spitfire »

Ikke ook maaaarrrr,

Moet naar een paasbrunch :twisted:

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
alexxjr
75 cc
75 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2005
Regio: Antwerpen

Bericht door alexxjr »

Ik wil er graag bijzijn, zal vandaag bedrag storten. Thanx. Alex
Ik neem aan dat duo welkom is?
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@alexxjr ;)

Uiteraard zijn de duo's welkom makker :cheers: :headbang:

Groetjes en tot dan :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Club & Forumleden ;)

Door te weinig interesse en maar 1 inschrijving (buiten het bestuur), zijn we genoodzaakt om de "MRV Cursus" van aanstaande zondag 8 april te annuleren :dontknow:
Bij deze zal dan zo vlug als mogelijk de betaling van Alexxjr terug gestort worden :arrow:
Aangezien dit al meermaals gebeurt is dat wij een MRV cursus organiseren en moeten annuleren, hebben we besloten om toekomstgericht dit niet meer te doen, als er nog iemand interesse heeft om een cursus te volgen, zal deze zich via de website van MRV zelf moeten inschrijven.

Hopend op jullie begrip :salut:

Groetjes en tot volgende week zondag 15 april op onze "Openingsrit" van het seizoen 2018

Het bestuur :salut:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie