Jullie zijn allen bedankt voor de aanwezigheid, het plezier en de vreugde die er tijdens de ritten telkens weer heerst

Het doet deugd om iedereen bezig te zien op stops of onderweg, altijd is er wel iets te beleven

Wat de wegomleidingen betreft, de laatste week heb ik in totaal 7 veranderingen moeten doorvoeren en dan nog bots je de dag zelf op wegenwerken of wegafsluitingen voor het één of ander evenement dat er doorgaat op die banen

Ja, ik kan je zweren om 3x het clubhuis als stopplaats te verwerken ben je een tijdje zoet om daar iets van te kunnen maken dat op iets trekt, wetende dat je met motaars bezig bent die graag bochtjes en van die lange sliertbanen berijden

We hebben ons uiterste best gedaan en dat durf ik met opgeheven hoofd te zeggen, een mooie rit naar de ardennen is zo gemaakt maar een goede rit waar je steeds na enkele honderde meters op flitspalen, verkeeslichten, verkeersdrempels, slechte banen en dan nog die stomme wegomleidingen botst, wel dan was het resultaat nog niet van het slechtste al zeg ik het zelf

De reactie's op de deauville rijder zijn terecht, het zal zijn eerste en laatste rit geweest hebben bij de FJRijders

Daarom wil ik zeker mijn excuses aanbieden aan de personen die hun op onze "Clubhuis rit" moeten ergeren hebben aan deze persoon

Voor het overige was zoals bv: het weer

Hopend jullie met z'n allen terug te mogen verwelkomen op onze volgende rit die georganiseerd word door onze "Firechief" en doorgaat op 5 okt

Groetjes en tot hoors

Max