Motortreffen ten voordelen van Guy De Cat

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Motortreffen ten voordelen van Guy De Cat

Bericht door FJR-Freak Max »

MOTORTREFFEN

Beste motorclub,

Ik nodig jullie allemaal uit om zaterdag 27 september naar ons "MOTORTREFFEN" te komen ten voordelen van "Guy De Cat".
Guy heeft een paar maanden geleden te horen gekregen dat hij thymuskanker heeft of in het Vlaams zwezerikkanker.
Bij deze willen we Guy dan ook een hart onder de riem steken en organiseren we dit motortreffen !

Wat betreft de route, deze is 114 km lang en je kan hiervoor inschrijving van zaterdagmorgen 10:00 uur tot 13:00 uur.
Elke ingeschreven persoon krijgt een gratis consumptie en een pistolet met kaas of hesp.

Ik excuseer mij al op voorhand voor de late uitnodiging maar normaal gezien zou een persoon naar elke motorclub mailen maar we zijn vandaag te weten gekomen dat die persoon dat nooit heeft gedaan.
Daarom hopen wij dat jullie toch nog zouden kunnen komen om de steun die we Guy willen bieden kunnen waarmaken.
's Avonds is er in Haacht voor Guy ook nog een feesttent met discobar voorzien, je kan er tevens nog frietje s en hamburgers nuttigen.
Het adres waar jullie zaterdag kunnen samenkomen voor inschrijving is:

Hoogveld 1, 3150 Haacht

Van daaruit start de route.

Als jullie komen, zouden jullie dan via mijn e-mailadres: timtimmermans@hotmail.com nog iets kunnen laten weten.

Hopelijk tot morgen !

Met vriendelijke groeten,

Tim Timmermans.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie