Amaai Dirkske d'as minder als ik u kan helpen om uw moter terug te halen laat maar iets weten
Gr. Johnny
FRijders BBQ 2014
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
- Status: Offline
Re: FRijders BBQ 2014
Hey Dirkske,'T Ghentse Stropke schreef:Hallo Makkers,
Kon niet vroeger reageren want ben juist vrijdag thuis gebracht na en beginnende mooie motorreis met vrienden, maar die in triest is geëindigd. De week begon mooi naar Köningsberg, maar wegens een acute rugblokkage ben ik helaas teruggebracht zonder motor. Deze staat nu nog in het hotel.
Wat ik hier weer allemaal lees op het forum is niet te begrijpen voor volwassenen onder elkaar. In ieder geval waren de BBQ's voor ons altijd een plezante en fijne ervaring wat er ook mag van verteld worden.
Dus bij deze mag je ons zeker weer inschrijven voor de komende BBQ
Groetjes wij
Spijtig dat op die manier je motorreis moet afgebroken worden he vriend

In ieder geval wensen we je een snel herstel toe makker en laat ons hopen dat je er geen blijvende letsels of problemen zal aan overhouden

Ondertussen was je ook al aan de lijst van de deelnemers toegevoegd, dus verwachten we jullie gezond en wel op onze jaarlijkse BBQ

Alvast bedankt voor de steun en tot wederhoren

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Site Admin
Beste Vrienden,
Bij deze ben ik blij hier te kunnen verkondigen dat onze jaarlijkse BBQ toch zal doorgaan op zaterdag 21 juni
Ook willen we jullie bedanken voor de berichtjes met steunbetuigingen en uiteraard voor jullie inschrijvingen
We zullen dan ook zoals altijd ons best proberen te doen om jullie te verwennen met "dagvers vlees" en bijhorende "verse groentjes" die de dag zelf van de vroeg markt gehaald worden
zodat deze dan in de voormiddag machinaal versneden worden en in luchtzakjes gaan om zolang mogelijk vers te kunnen bewaren als het heel warm weer word
dus denk niet dat het groentjes uit pakjes zijn die reeds dagen in de winkel hebben gelegen he
Dit bovenstaande is gezegd zijnde om jullie gerust te stellen dat we niet zomaar de eerste de beste winkel binnen wippen om goedkoop vlees en de groenten gaan te kopen
nee nee, daar gaan we ons zeker niet aan laten kennen zoals misschien geïnsinueerd word
Bij deze verwachten wij als bestuur de ingeschrevenen dus op het afgesproken uur in ons Clubhuis te Rotselaar waar we jullie van harte zullen verwelkomen om samen te genieten van de BBQ en een gezellig samen zijn
Groetjes en tot dan
Max
Bij deze ben ik blij hier te kunnen verkondigen dat onze jaarlijkse BBQ toch zal doorgaan op zaterdag 21 juni

Ook willen we jullie bedanken voor de berichtjes met steunbetuigingen en uiteraard voor jullie inschrijvingen

We zullen dan ook zoals altijd ons best proberen te doen om jullie te verwennen met "dagvers vlees" en bijhorende "verse groentjes" die de dag zelf van de vroeg markt gehaald worden

Dit bovenstaande is gezegd zijnde om jullie gerust te stellen dat we niet zomaar de eerste de beste winkel binnen wippen om goedkoop vlees en de groenten gaan te kopen

Bij deze verwachten wij als bestuur de ingeschrevenen dus op het afgesproken uur in ons Clubhuis te Rotselaar waar we jullie van harte zullen verwelkomen om samen te genieten van de BBQ en een gezellig samen zijn

Groetjes en tot dan

Max

- Abeloos
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
- Regio: West-Vlaanderen
Beste deelnemers,
Mogen wij onderstaande mensen vriendelijk vragen om ons het verschuldigde bedrag tegen donderdag 19/06/2014 over te maken op onze rekening (BE72 7340 1945 8916) met vermelding van uw nickname + BBQ2014.
Wij (het Bestuur) kijken alvast uit naar deze gezellige gebeurtenis in FJRijders land
Deelnemers aan jaarlijkse BBQ
Mogen wij onderstaande mensen vriendelijk vragen om ons het verschuldigde bedrag tegen donderdag 19/06/2014 over te maken op onze rekening (BE72 7340 1945 8916) met vermelding van uw nickname + BBQ2014.
Wij (het Bestuur) kijken alvast uit naar deze gezellige gebeurtenis in FJRijders land

Deelnemers aan jaarlijkse BBQ
- Abeloos & Debbie
- Max & Fanny
- Witse & Sonja
- Terdonkske & Monique
- StefaanH
- Boedcher & Jebeke
- Koboloi & Koboloika
- Flykiller & Martine
- Bertje & Nicole
- Albert & Violande
- 'T Ghentse Stropke & Duifke
- Frank & Carina
- Gunther & Kristel
- Patrick & Veerle
- Benny, Nancy & Larissa
Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!
- 'T Ghentse Stropke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
- Regio: Oost-Vlaanderen
johnny schreef:Amaai Dirkske d'as minder als ik u kan helpen om uw moter terug te halen laat maar iets weten
Gr. Johnny
Das vriendelijk Johnny; ga eerst eens kijken of ik het via mijn verzekering kan regelen. Ik hou het zeker in mijn achterhoofd. En je weet die hulp zal altijd wederzijds blijven.
BEDANKT !
Groetjes, Dirk.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
Hallo Dirk ,
Dat is minder om te lezen , dat je je vakantie hebt moeten inkorten wegens je rug blessure .
Zoals den Johnny ook al zei , moest je hulp hebben , laat iets weten , dan kunnen we je motor altijd gaan afhalen .
Ik wil zelfs Johnny naar daar rijden met de voiture , zodat deze met de motor kan terug komen .
Grzt Patrik

Dat is minder om te lezen , dat je je vakantie hebt moeten inkorten wegens je rug blessure .
Zoals den Johnny ook al zei , moest je hulp hebben , laat iets weten , dan kunnen we je motor altijd gaan afhalen .
Ik wil zelfs Johnny naar daar rijden met de voiture , zodat deze met de motor kan terug komen .
Grzt Patrik

Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
-
- Clublid
- Mijn motor is: Tracer 9GT __ 2024
- Regio: Antwerpen
hella, wat is hier gaande ? het mag of moet wel gezegd worden wat betreft de BBQ ik vond het toch ni goe zulle !! altijd teveel vlees, teveel groenten teveel dessert, nee dat was ni goed zulle(kreeg daar een ronde lijn van) maar wat er wel goe was, de sfeer , gezelschap, voldoende eetwaren en DESSERTS allee ja als ik ni met Mamaharibo zat, ik kwam direct maar dat houden we tegoed voor de volgende keer, en trouwens het was en is ALTIJD GOED om naar de activiteiten van de club te mogen komen (zou het niet meer willen missen) grtj Slurf ps misschien dat we toch effe binnenspringen (als Mamaharibo het ziet zitten na haar kuur(chemo)). En bestuur, doe verdomme zo verder jullie zijn goe bezig grtj
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Limburg
Mercie Slurfke 

- FJR-Freak Max
- Site Admin
Hey Slurfke & Mamaharibo
Bedankt voor jullie steun maatjes en het mag zeker gezegd worden, je kan niet voor iedereen goed doen en dat weten wij ondertussen ook al wel
Wat iedereen ook nog is goed moet beseffen is
dat het voor ons ook nog altijd een hobby is waar we ons belangeloos voor inzetten
en daar willen we iedereen die het wil dan mee in betrekken om het zo plezierig mogelijk te maken + daarbij staan we nog eens iedereen ten dienste om het zo goed als mogelijk te verzorgen maar we zijn geen top chefs die bekritiseerd moeten worden om sterren te kunnen halen, al word opbouwende kritiek waar we iets van kunnen leren graag met een luisterend oor aanhoort
En Slurfke.......we zouden het ongelofelijk graag hebben dat jullie eens zouden langs komen hoor, het zou ons echt plezieren om jullie samen te mogen verwelkomen
Groetjes en ook aan Mamaharibo he Slurfke
Max

Bedankt voor jullie steun maatjes en het mag zeker gezegd worden, je kan niet voor iedereen goed doen en dat weten wij ondertussen ook al wel

Wat iedereen ook nog is goed moet beseffen is

En Slurfke.......we zouden het ongelofelijk graag hebben dat jullie eens zouden langs komen hoor, het zou ons echt plezieren om jullie samen te mogen verwelkomen

Groetjes en ook aan Mamaharibo he Slurfke

Max

- StefaanH
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
- Regio: Antwerpen
De betaling is uitgevoerd!
En, zoals reeds hoger aangehaald, ik twijfel er niet aan dat het opnieuw even goed zal zijn als de vorige jaren!!
En, zoals reeds hoger aangehaald, ik twijfel er niet aan dat het opnieuw even goed zal zijn als de vorige jaren!!

Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)