FRijders BBQ 2014

boedcher
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: FRijders BBQ 2014

Bericht door boedcher »

u mag mij ook inschrijven met 2 personen,ludo.
smette

Bericht door smette »

spijtig, ik had er graag bijgeweest, maar dit is mijn laatste werkdag tot 19u30 dus tegen dat wij daar zijn, is het al te laat. :s
de dag erna zal ik wel aanwezig zijn voor de vering, en verlofstemming :)
Koboloi
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2018
Regio: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

K & K gaan hun uiterste best doen om deel te nemen :!: :!:
Wij zouden de avond (nacht) voordien terug moeten zijn van onze reis.
Schrijf ons alvast bij de deelnemers ;)
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door Flykiller »

Wij zullen er ook bij zijn.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Club & Forumleden,

Nog 3 dagen en de inschrijvingen voor onze jaarlijkse BBQ worden afgesloten :!:
We gaan zien hoeveel inschrijvingen er nog bij komen en dan zullen we beslissen of het de moeite zal zijn om deze te laten doorgaan :) of we moeten annuleren door gebrek aan inschrijvingen :(
Laat ons dus hopen dat we deze jaarlijkse traditie niet moeten gaan afschaffen :idea:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
bigger

Bericht door bigger »

Misschien is een rondvraag doen bij de leden hoe zij een geslaagde bbq zien , en wat er aan de vorige edities mssh veranderd kan worden.
Grtz,
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Hey Bigger,

Waren de vorige edities van onze BBQ dan niet geslaagd volgens U of anderen die je dat misschien komen vertellen zijn :idea:
Ik heb na rondvraag tijdens en na afloop van elke BBQ nooit iemand horen klagen of slechte commentaar gekregen, zelfs kan ik me nog goed herinneren dat jij met je toenmalige vriendenkring ook altijd tevreden waard de keren dat je op onze BBQ aanwezig was als clublid :idea: , dus wat kan je dan nog meer aan de aanwezigen gaan vragen of eraan veranderen als iedereen zegt dat ze tevreden zijn :?:
Het feit is dat dit jaar de datum ons de das om doet, dit omdat er velen uitgerekend deze dag al iets te doen hebben zoals bv; op reis, communiefeest, trouwfeest enz.... en dat is onze tegenslag waar wij of iemand anders niets kunnen aan veranderen :!:
En......als er toch leden zijn die over iets niet tevreden zouden zijn, die mensen mogen dat gerust hier of aan het bestuur laten weten, dan proberen we dit indien mogelijk met plezier op te lossen :headbang:
Wel is het zo dat er vorig jaar op de leden vergadering het voorstel is gekomen van STSJan om de BBQ uit te geven en deze te laten doorgaan op een andere locatie :arrow: dit hebben we dan als bestuur eens besproken en alsook de rondvraag gedaan aan leden die gewoonlijk op onze BBQ aanwezig zijn :arrow: Wij als bestuur vinden dat we onze BBQ moeten laten doorgaan in ons vertrouwde clubhuis waar we steeds keer op keer terecht kunnen als we vergaderen of één of ander evenement willen inrichten :!: We vinden dan ook dat het onze plicht is om de uitbater van ons clubhuis te gunnen dat hij iets mag terug verdienen voor het gene hij voor onze FJRijders club allemaal doet en dit was het idee ook van de leden waar we het aan gevraagd hebben :sign13:
Bij deze houden we er ons dan ook aan om in de toekomst de BBQ verder te laten doorgaan in onze vertrouwde omgeving :stop:
Zo Bigger, dit gezegd zijnde zijn we benieuwd of er dan toch leden bij zijn die graag iets verandert zouden willen zien aan onze BBQ die we jaarlijks inrichten, goeie ideeën zijn altijd welkom :idea2: :wav: :notworthy:

Afbeelding
bigger

Bericht door bigger »

Vraag maar eens rond Max maar wie wil er uit de biecht praten hé ? De sfeer kan goed zijn maar dan is alles ook gezegd en anders zou je toch eens naar een andere bbq moeten gaan. Alles is goed wat het bestuur organiseerd en niemand durft iets aan te merken. En dit heeft totaal niets te maken met vroeger hetgeen je zo graag aanhaalt en precies ook van geniet.
Grtz,
Bigger
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Bigger,

Ik weet niet wat uw probleem is maar van als je met een andere moto rijd en geen clublid meer bent kom je hier enkel nog alles afbreken of commentaar geven, niets was of is precies goed geweest voor U :!:
Had jij toen dan uit de biecht gesproken of het durven zeggen van wat er niet goed was he man, dan hadden we vlugger van al wat slecht was op de hoogte geweest en konden we er iets aan veranderen om U en eventueel die anderen dat jij bedoelt content te stellen :idea:
En.....waarom zou niemand op iets aanmerkingen durven geven, iedereen is vrij van opbouwende kritiek te geven maar het moet realiseerbaar zijn en anders mogen die met het grootste lawaai die aan de kant staan het eens komen voordoen hoe het dan wel echt goed moet gedaan worden :smileinbox: maar het uitleggen van achter een toetsenbord is precies gemakkelijker gedaan :computer:
Nee Kris, ge zijt er echt niet om het hier op stelten komen te zetten makker, als het hier dan allemaal zo slecht is, blijf dan van dit forum en zoek betere horizonten op om je frustraties gaan uit te werken :banghead:
En waar het hierover gaat heeft alles te maken met vroeger toen je nog lid was want van het hedendaagse kan je niet meer meespreken, dus moest ik het wel hebben van als je nog clublid was en je toenmalige vriendenkring of niet misschien, en dat heeft in totaal niets te maken met wat jij bedoelt waar ik zogezegd van zou genieten zalle :nono:
Wat jij binnen je vroegere vriendenkring aan de hand hebt gehad, daar heb ik in totaal niets mee te maken of zit ik nergens voor tussen maar dat doet hier niets terzake :arrow: en als je daar toch wil over praten, kom dat dan met mij persoonlijk doen en niet van achter je toetsenbord op een forum waar anderen geen zaken mee hebben :scratch:
Je bent welkom en ik zal op al je vragen een antwoord geven maar stop hier aub met den ambetante komen uit te hangen en verder wens ik hier via dit forum geen woorden meer aan vuil te maken :stop:
We organiseren wel niets goed maar de sfeer is nog top en dat willen we hier dan ook zo houden, al is dit "met" of "zonder" U :salut:

Vriendelijke groeten,

Max :cool:

Afbeelding
Koboloi
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2018
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Hahoi Organisatoren,
Het staat nu vast dat ik naar de BBQ kom, tenzij de organisatie niet doorgaat :!:
Ikzelf heb tot hiertoe nog geen negatieve commentaren opgevangen :!: :!: :!:
:razz: Een stukje vlees te hard of te zacht gebakken gebeurt overal wel eens. ;)
K & K hebben steeds erg genoten van de ingerichte BBQ's.
Michel
Laatst gewijzigd door Koboloi op 06 jun 2014 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie