Zoals sommigen zich wel zullen herinneren hebben we een tweetal jaren geleden met een delegatie van de FJRijders deelgenomen aan een ritje van onze Nederlandse zusterclub dat voor ons Belgen in de buurt was. Nadien hebben zij ook met een delegatie aan een van onze ritten deelgenomen.
Sedertdien was het een beetje windstil ...

Welnu, ik heb op hun forum gezien dat er binnenkort, op zondag 13 april, wederom een ritje door hen georganiseerd wordt dat voor ons wel eens interessant zou kunnen zijn om aan deel te nemen: het loopt namelijk voornamelijk door België, dus ver hoeven we er niet voor te rijden.

Met akkoord van onze President zet ik bij deze dus een uitnodiging neer hier op ons forum. Ikzelf ga in ieder geval meedoen en iedereen die dit ook een fijn ritje vindt is dus uitgenodigd om mee te gaan.

Meer details van de rit: http://www.fjr-club.nl/index.php?topic=4554.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag ik vragen dat geïnteresseerden dit even hier melden dan kunnen eventuele verdere afspraken met onze zusterclub gemaakt worden qua inschrijving en andere formaliteiten. Mij gaat het uiteraard in de eerste plaats om een mooie rit, maar twee vliegen slaan in één klap door de contacten met NL terug nieuw leven in te blazen is mooi meegenomen.
Verdere afspraken kunnen we hier maken als blijkt dat er interesse is (en wacht niet te lang, de 13de april dat is volgende week zondag al hé).

Deelnemers:
1. StefaanH
2.
3.
.
.