Ritje met onze Noorderburen op 13 april 2014

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Ritje met onze Noorderburen op 13 april 2014

Bericht door StefaanH »

Hoi Iedereen,

Zoals sommigen zich wel zullen herinneren hebben we een tweetal jaren geleden met een delegatie van de FJRijders deelgenomen aan een ritje van onze Nederlandse zusterclub dat voor ons Belgen in de buurt was. Nadien hebben zij ook met een delegatie aan een van onze ritten deelgenomen.

Sedertdien was het een beetje windstil ... :shock:

Welnu, ik heb op hun forum gezien dat er binnenkort, op zondag 13 april, wederom een ritje door hen georganiseerd wordt dat voor ons wel eens interessant zou kunnen zijn om aan deel te nemen: het loopt namelijk voornamelijk door België, dus ver hoeven we er niet voor te rijden. :cool:

Met akkoord van onze President zet ik bij deze dus een uitnodiging neer hier op ons forum. Ikzelf ga in ieder geval meedoen en iedereen die dit ook een fijn ritje vindt is dus uitgenodigd om mee te gaan. :sunny:

Meer details van de rit: http://www.fjr-club.nl/index.php?topic=4554.0" onclick="window.open(this.href);return false;

Mag ik vragen dat geïnteresseerden dit even hier melden dan kunnen eventuele verdere afspraken met onze zusterclub gemaakt worden qua inschrijving en andere formaliteiten. Mij gaat het uiteraard in de eerste plaats om een mooie rit, maar twee vliegen slaan in één klap door de contacten met NL terug nieuw leven in te blazen is mooi meegenomen.

Verdere afspraken kunnen we hier maken als blijkt dat er interesse is (en wacht niet te lang, de 13de april dat is volgende week zondag al hé). :blob8:

Deelnemers:

1. StefaanH
2.
3.
.
.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Re: Ritje met onze Noorderburen op 13 april 2014

Bericht door FJR-Freak Max »

Stefaan,

Prachtig initiatief dat je neemt makker :cheers: :headbang:
Spijtig dat ik er niet kan bij zijn door verbouwingswerken waar we mee bezig zijn :dontknow:
Ik had nochtans graag van de partij geweest om bij onze Nederlandse collega's hun rit gaan mee te rijden, maar wie weet is het dan voor een volgende gelegenheid :smileinbox:
Doe ze daar in ieder geval de groeten van mij en leg ze maar uit waarom ik er niet bij kon zijn :evil5: , ze zullen daar wel begrip voor opbrengen :salut:
Allee, ik hoop dat er hier verschillende mensen zullen inschrijven die met je mee gaan rijden, zodat er toch een mooie delegatie van de Belgische FJRijders club bij onze Nederlandse FJR vrienden aanwezig zullen zijn om aan hun rit deel te nemen :wav:

Alvast veel plezier aan iedereen die mee gaat en hou ons hier maar op de hoogte van het verloop :downtown:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Re: Ritje met onze Noorderburen op 13 april 2014

Bericht door StefaanH »

Ziezo, ik ben weer thuis, na een prachtige rit onder een stralende zon .... 60 Deelnemers op 50 moto's .... Alvorens te vertrekken een koffie met een donut gekregen ...

De start: net onder Breda, amper 60 km van thuis. De aankomst: net boven Baarle Hertog, amper 45 km van thuis. En de rit zelf liep door mijn achtertuin ...

Max, ge hebt de groeten van Ruud, de nieuwe voorzitter sedert ons vorige bezoekje aan de Noorderburen. Hij hoopt uiteraard u eens persoonlijk te mogen ontmoeten. Uiteraard heb ik u voor vandaag verontschuldigd.

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Plaats reactie