Jullie hebben geluk hoor want normaal kon je hiervoor maar inschrijven tot uiterlijk 22 januari zoals in de aankondiging staat vermeld
Door het toeval dat Spitfire & Mady hebben geannuleerd kunnen jullie deze mensen hun plaats innemen, anders had het spijtig genoeg niet meer mogelijk geweest
Allee, jullie zijn aan de lijst van de aanwezigen toegevoegd dus zien we elkaar morgen in het clubhuis
Groetjes,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
sorry beste fjr vrienden maar kan jammer genoeg niet op de nieuwjaarsreceptie aanwezig zyn vanwege myn werk. vertrek dan naar zwitserland om er maandag medicynen te laden. wens jullie allen veel plezier en tot vlug. vele groetjes uw motovriend benny topline trucker. doe wel voorzichtig he. tot later.
Philippe zit namelijk nog in zijn examen periode, en begint het moeilijk te krijgen.
Daarvoor heeft hij nog een ruggensteuntje nodig van diegene die dan thuis blijft, hè
Dankuwel bestuur voor het inrichten en alle anderen voor de leuke namiddag.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Jo demannen,
Zoals gewoonlijk was het weer allemaal dik in orde,het was ook weer een leuk weerzien met iedereen.
Ook het eren van onze voorzitter was een totale verassing, zeker voor hemzelf, als het ene persoon verdient dan hij toch.
Dirkske prachtig gemaakt man, hebt ge hem zien zitten volledig van zijne melk en een zakdoek in zijn handen.
Ook de pluimen voor Arne waren terecht.
Weer heel veel leute gehad met iedereen als ook goede gesprekken.
Voor de rest is het nu uitkijken naar de ritten en het goede weer.
Groeten
Marcel
NB: Hoe komt het dat het bestuur verminderd met het aantal mensen maar toch even breed blijft????????
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Bij deze wil ik in naam van ons Fanny en mezelf iedereen nogmaals van harte bedanken en dit voor de ongelofelijke prachtige verrassing die jullie voor ons hadden
Ik moet toegeven zoals Marcel al schreef, dat ik serieus van mijn melk geslagen was en niet onmiddellijk de woorden vond om te reageren
Het heeft me in ieder geval laten inzien dat ons werk door jullie gewaardeerd word en dat geeft me dan ook terug een enorme boost om er met volle inzet te blijven voor gaan met wat ik bezig ben voor de FJRijders
Bedankt iedereen en tot zeer binnenkort
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen