FJRijders BBQ 2008

FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: FJRijders BBQ op zaterdag 28 juni 2008

Bericht door FJR-Freak Max »

@ FJRijders ;)

Bij deze sluit ik zoals al eerder door onze secretaris vermeld de inschrijvingen voor de BBQ af, hopelijk heeft iedereen die wenste deel te nemen zich ingeschreven :!:

Hieronder kan iedereen zien wie aan de deelnemerslijst is toegevoegd en deze mensen verwachten wij dan aanstaande "Zaterdag omstreeks 17u00 in ons clubhuis herberg 'T Huis te Rotselaar :headbang:

Breng alvast je goed humeur en je eetlust mee om er een fijne dag van te maken :wav: :occasion14:

Groetjes en tot zaterdag :wave01:

Max :cool:

Deelnemers die zaterdag worden verwacht:

01. Johnny
02. Carlo & Ingrid
03. Gert & Christiane
04. Luc & Sonja
05. TomH
06. Jopet & Peetje
07. BlacksteFJR & Viviane
08. Snorry & Sandra
09. fjrmarcel & Annick
10. CBRider & Juliette
11. Danneke & Nicole
12. Slurf & Mamaharibo
13. Burton & Lyd
14. Flykiller & Martine
15. Dolf & Isabelle
16. Abeloos
17. Firechief & Leentje
18. Copantwerp met Stella & zoon (na 19u)
19. FJbaRt
20. Max & Fanny
21. Bert & Hilde
22. Dirk & Carine
23. Martine & Danny
24. Frank & Heidi (Onze uitbaters)
25. Ronny & Jenny
26. François
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Julle

Bericht door Julle »

Amuseer jullie allen. Wij kunnen er niet bij zijn, we hadden al veel langer ingeschreven voor een hoevefeest bij ons in de buurt.
Julle
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

Julle schreef:Amuseer jullie allen. Wij kunnen er niet bij zijn, we hadden al veel langer ingeschreven voor een hoevefeest bij ons in de buurt.
Julle
gaat ge 't varken uithangen julle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
koekejo
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Julle schreef:Amuseer jullie allen. Wij kunnen er niet bij zijn, we hadden al veel langer ingeschreven voor een hoevefeest bij ons in de buurt.
Julle
@ Julle,

Bedankt en spijtig dat jullie er niet bij kunnen zijn, het zal dan wel is lukken voor een andere keer zeker :idea:

Wij wensen jullie bij deze dan ook een fantastisch feest met heel veel leute en plezier toe :occasion14:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Julle

Bericht door Julle »

koekenbakker schreef:
Julle
gaat ge 't varken uithangen julle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
koekejo
Ik moet daar niet te veel moeite voor doen he maat ;)
Julle
M&M

Bericht door M&M »

Juist terug van weggeweest

Natuurlijk dienen BBQ rats vergeten :banghead:

Wij komen straks wel langs om er ene (of twee) mee te pakken :occasion14:

Met wat geluk valt er wat van tafel of zijn er late afboekingen :tongue1:

M&M
droopy

Bericht door droopy »

@ inrichters,

Organisatie, eten, drank, gezelschap, enz..... was super ! :lol:
Gelukkig waren de weergoden in de namiddag beter gezind dan in de voormiddag !
Hopelijk maakt één van onze romanschrijvers ( Dolf of Eric ) hier nog een verslag van !

@ gezelschap,
Er waren zelfs geruchten over een organisatie @ 3 suisses(Swiss) 2009 georganiseerd door onze toeroperator T..H..koek ! :idea: => wij wachten op meer info van de organisator, zo kunnen wij ons tijdig inschrijven !

mvg,

Droopy
Laatst gewijzigd door droopy op 30 jun 2008 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jopet

Bericht door Jopet »

@ FJR vrienden,
Ik dacht als ik thuis kom schrijf ik hier vlug als eerste neer hoe onze dag is verlopen maar desondanks dat wij voor Droopy vertrokken zijn vanuit het clubhuis is Droopy ons toch sneller af geweest, zou zijn FJR dan zoveel sneller rijden dan de mijne.... ;)

Om 9u. thuis vertrokken naar Oudenaarde om aan de BBQ rit georganiseerd door toeroperator T..H..koek deel te nemen, aldaar aangekomen zaten Tomh, Snoory & Sandra, Marcel & Annick en Jantje 2 ons op te wachten, voor het vertrek verwittigde Tomh ons echter dat hij de rit door de Vlaamse Ardennen niet echt voorbereid had, dat hebben we aan de lijve ondervonden toen hij besliste ons op sleeptouw te nemen door opengebroken straten waar enkel een hoop zand in lag, door een mooi bos, alleen jammer dat het een echt bosweggetje was, hij dacht waarschijnlijk ik ben een ex TDM rijden, Jopet is een ex V-Strom rijder en de andere zullen ook wel off-road ervaring hebben dus zullen we de off-road capaciteiten van FJR's eens testen, gelukkig zijn we allemaal geslaagd :wav:
Na de middagstop hebben we trip verder gezet richting Ronquieres, onderweg heeft Jantje2 ons verlaten wegens andere verplichtingen, ik dacht toen die zal daar aan dat Hellend Vlak wel eens stoppen (Sandra dacht dit trouwens ook, gezien de arm bewegingen die ze maakte) maar neen, Tomh reed onvermoeid door, ook Nijvel met zijn mooie (lege) terrassen kon Tomh niet verleiden tot een stop, dan toch maar even tot bij Tomh gereden en hem één van de werken van barmhartigheid uitgelegd namelijk de "Dorstigen laven"

Onze Jupiler die in fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloedde
uit een glas of uit het flesje.
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
gelijk ook wij vergeven aan ons zelven,
en leidt ons niet tot een delirium,
maar verlos ons van de kater,
Amen...

Toch slaagde Tomh er in te vragen of ik misschien moest tanken :roll:

Na deze stop (maar we hebben het wel bij Cola gehouden) hebben we de trip verder gezet met de vraag onderweg even te stoppen om te tanken (deze keer dus wel benzine voor de motor), Tomh slaagde erin (waarschijnlijk met de gedachte van het eerste deel van de rit in zijn achterhoofd) om ons een pompstation te later oprijden waarvan de op- en afrit natuurlijk onderbroken waren :o

Stipt om 17.00 uur zijn we dan aangekomen op de BBQ, qua timing was de geïmproviseerde rit van Tomh zeer geslaagd :thumbright: .

Het verslag van de BBQ laat ik liever ook over aan (zoals Droopy het zo mooi omschrijft) één van onze romanschrijvers Dolf of Eric (die zijn beroepshalve toch gewoon om te schrijven....)

Voor ons was de BBQ zeer zeer geslaagd, prachtig weer en natuurlijk onze toffe bende FJRijders met wie het steeds aangenaam vertoeven is :3some:

Iets voor middernacht dan vertrokken vanuit het clubhuis en om 01.20 veilig thuis aangekomen na een rit van 440 km :razz:

Bedankt vrienden voor deze leuke dag en tot de 13de juli op de zomerrit vertrekkende vanuit het mooie West-Vlaamse Ieper waar FJbaRt ons zal ontvangen onder trompetgeschal (The Last Post) aan de Meensepoort, eeuuhhh om 08.30u op de historische Markt in Café Au Miroir met koffie en koeken bedoel ik :cheers: .

Jo & Petra (Peetje voor de vrienden)
Copantwerp

Bericht door Copantwerp »

Tja romanschrijvers :(

Wat zullen we vertellen :roll:

Allee vooruit dan maar :D

Ikzelf ben later toegekomen op ons clubhuis gezien mijn lief vrouwtje nog bokes moest verdienen, had nog zo gezegd nee nee.......... ni doen we hebben nog een brood thuis, :o maar ja ik heb niks te zeggen aan mijnen baas en zodoende waren wij er maar omstreeks 16.30 :(

Aangekomen zagen wij al onze ijverige bestuursleden met het zweet druipend op het voorhoofd en onder de andere harige regionen :? dapper met tafels , stoelen enz sleuren :o

Ons Dolfke de sukkelaar die moest ook nog een brood verdienen (komt ni toe me en boke :mrgreen: ) in de vorm van me zijne poliese moto heel den dag rond de kerk rijden achter de plaatselijke vedetten :? ge kent die wel he .....me en broek gelak ne zak en en rimpeloze klak kruip ek heeel den dag op mijne koersvelo ........ :roll:

iedereen stond getooid in onze nieuwe clubkledij :o (behalve onze voorzitter die vermoedelijk van in de tijd dat hem nog trainde bij Jackie Chan een kobaltblauw hemdje aan had met grote draken op :o man man kreeg er schrik van :D ) daarna is hem wel ons deftig tschirtje gaan aan doen zene ;)

Effe comersial break (allee of zoiets int Engels dan :mrgreen: ) ge kunt die schoon kleren en klakskes kopen en bestellen op de site :mrgreen:

In de keuken waren onze lieftallige damens aant gooien met de chips en nootjes en al het ander lekkers dat werd klaargestoomt voor het ontvangst van onze "op handen gedragen leden" (klink goe he ;) )

Alles werd op een vakkundige mannier bereid en geschikt, de vuren werden onstoken de ontleede lichamen werden aangebracht in de vorm van worsten en sate's en ribben en stukken poten (dacht zelfs dat er ergens in een rib nog ne 9 mm zat van de vorige eigenaar :( tja die mortuariums van tegenwoordig kunt ge ook al ni meer vertrouwen :roll: )

zelfs aan de konijnen onder ons werd gedacht, want daar stond en heeeeeeel tafel me groensel enzo schoon zene :o

Er werd een ongeloofelijk systeem op poten gezet met kleurtjes voor het afhalen van de bereide kadavers , zodat er zeker geen misverstanden zouden lopen met het afhalen van de dierlijke resten.

Iedereen werd gevoed , de inerlijke mens werd zodanig versterkt zodat de ingewanden beter bestand zouden zijn voor de veelvuldige inname van de rijkelijk geschonken vloeistoffen :shock: kunt ge gelove dat den Thunderace meer verstookt dan zijne moto ..........kostelijke zaak zene :mrgreen:

De sfeer zat er weeral goe in, de groep was ongeloofelijk en bijna alles werd verorbert (goe gefret :mrgreen: )

Rond 20.00 uur zag ik in de verte een licht :o .................. neen nee geen lampeke, onze Dolf me zijn bevallige deerne kwamen onze hoop vergroten , jonge jonge had die en schoon geel hemmeke aan, nu moete wete dat de kinderen in Pakistan langer hebbe moeten werke voor onze Dolf een tschirtje te maken van de club he, kunt ge het u al voorstellen zo e riete hutteke me nen hoop van die uitgemergelde jong in,die me ne grote lap stof aan da tschirtshe aant klote zijn in die verschrikkelijke warmte :oops:

manne (en vrouwen ;) het was plezant , het was ongeloofelijk, het was tof, het was super, en het voornaamste het was lekker

met dank aan alle medewerkers voor en achter de schermen en zeker de proffesionele stokers

Tot de volgende, keep it safe

het bestuur
Dolf

Bericht door Dolf »

Droopy

Spijtig, ik zal deze keer forfait moeten geven om een verslag van de BBQ te schrijven.
Wegens mijn werk was ik er veel te laat , zodat ik alles van de gebeurtenissen heb gemist en zoals je weet, als er geen gebeurtenissen zijn is er ook geen nieuwsmelding.
Nu, ik zie dat copantwerp al bedrijvig is geweest en er enkele(n) door zijn pen heeft getrokken.
Bij een volgend evenement zal ik zeker pen en paier mee hebben en mag je je terug aan een uitvoerig verslag verwachten

Tot dan

Dolf
Plaats reactie