Op de E40 van Drongen naar Aalter is er een verbod voor motorrijders op het derde vak. Bij de aanleg van het nieuwe asfalt is er wat misgelopen. Ipv opnieuw te beginnen heeft men op z'n Belgisch beslist de werken stil te leggen. Het oplossen van het probleem en de nieuwe aanleg van het linkervak worden uitgesteld. Het gevolg hiervan is dat er een hoogteverschil van enkele cm is tussen het midden en linkervak. Levensgevaarlijk voor ons tweewielers. Weze gewaarschuwt.
Grtjs Luc
E 40 perikelen
- witse
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
E 40 perikelen
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
-
Re: E 40 perikelen
Ook zo vorig jaar op de ring rond Brussel.
Het stond wel aangeduid met grote borden, maar als je per ongeluk op het verkeerde rijvak raakte, wat het niet zonder gevaar om terug te keren naar 'veiliger oorden'.
Het stond wel aangeduid met grote borden, maar als je per ongeluk op het verkeerde rijvak raakte, wat het niet zonder gevaar om terug te keren naar 'veiliger oorden'.
witse schreef:Op de E40 van Drongen naar Aalter is er een verbod voor motorrijders op het derde vak. Bij de aanleg van het nieuwe asfalt is er wat misgelopen. Ipv opnieuw te beginnen heeft men op z'n Belgisch beslist de werken stil te leggen. Het oplossen van het probleem en de nieuwe aanleg van het linkervak worden uitgesteld. Het gevolg hiervan is dat er een hoogteverschil van enkele cm is tussen het midden en linkervak. Levensgevaarlijk voor ons tweewielers. Weze gewaarschuwt.
Grtjs Luc
- Abeloos
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
- Regio: West-Vlaanderen
Re: E 40 perikelen
Heb het aan de lijve meegemaakt toen ik zondag van bij Lammens naar huis reed. Zag het bord maar zat vast op de 3e rijstrook!
Eventjes verschieten maar het viel best mee. Heb me er dan verder ook geen bal van aangetrokken. Zo erg of op de Brusselse ring vorig jaar is het zeker niet gesteld!
Eventjes verschieten maar het viel best mee. Heb me er dan verder ook geen bal van aangetrokken. Zo erg of op de Brusselse ring vorig jaar is het zeker niet gesteld!
Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!