MEGATOUR DE FRANCE 27-28 JULI

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
vrijbosser
Status: Offline

MEGATOUR DE FRANCE 27-28 JULI

Bericht door vrijbosser »

Hij is er terug ook dit jaar de "mega tour de France" een organisatie van mtc vrijbos. Niet minder dan 300 km bepijld motorplezier doorheen Noord Frankrijk. Ook dit jaar dus een bepijlde rit van 300 km doorheen Noord Frankrijk (ook gps garmin). Met vertrek en aankomst in zaal "markthuis" op de Markt te Houthulst (centrum Houthulst). Inschrijven op zaterdag 27 juli vanaf 8 uur en op zondag 28 juli ook vanaf 8 uur en dit aan 5 € drankje en depannage bij pech naar inschrijvingsplaats. Niet te missen motorfun. Meer info op http://www.mtcvrijbos.be" onclick="window.open(this.href);return false; of gewoon mtc.vrijbos@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;"
egres

Re: MEGATOUR DE FRANCE 27-28 JULI

Bericht door egres »

heb m de voorgaande jaren gereden en als het weer goed is kom ik dit jaar ook af
de toer van vorig jaar was mooi, maar ik hoop dat we dit jaar cap gris nez en cap blanc nez nog ns passeren :lol:
vrijbosser

de ontwerper van de "tour" heeft gezegd dat het er eentje is om "bij te houden"..see you
egres

Bericht door egres »

Sjah,
't zou ook geen reclame zijn als ie zegt dat 't op niets trekt he! :roll: :lol: :lol:

Wij (een heeeeele bende van den 13) kijken er alvast naar uit !! :laughing7: :laughing7: :laughing7:
vrijbosser

Langs deze weg willen wij iedereen bedanken die onze "megatour de france" voor motoren bezocht. Wij hopen dat ze een leuke dag vol motorplezier beleefd hebben...afspraak volgend jaar ..op het laatste volledige weekend van juli..see you
edje
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Antwerpen

Bericht door edje »

Zij maar zekers!!! :thumbright:

:razz: :razz: :razz:
FJR 1300 Tech Graphite
egres

Bericht door egres »

De tour van dit jaar was inderdaad goed.
We hebben er onderweg op eigen initiatief les deux caps bijgenomen :mrgreen:
(die wou ik persé nog ns gedaan hebben)!

Tot volgend jaar!
Plaats reactie