FJRijders BBQ 2013

Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: FJRijders BBQ 2013

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirkske & Carine,

Spijtig dat jullie er ditmaal niet kunnen bij zijn vriendjes :dontknow: , het zal raar doen om jullie gezelschap te moeten missen :cry: en dan ook nog onze fotograaf van dienst die we nu niet ter beschikking gaan hebben :help:
Bij deze wil ik jullie dan toch bedanken :thumbright: om ons een pracht van een dag toe te wensen :sunny: , en dat gaan we er dan ook proberen van te maken :wav:
En......wie weet zijn er personen bij die morgen voor een verrassing gaan zorgen maar dat kunnen we pas weten als het zover gaat zijn en dan houden we jullie hier wel van op de hoogte :o :shock: :headbang:

Groetjes en hou je taai he vriend :wave01: :thumbleft:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Is teten nog nie gereed, want wij komen straks af. :o :o :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door StefaanH »

Ja mensen, die verrassing die Max beloofde, die was er inderdaad !!

Onze voorzitter had namelijk een demo-model van de nieuwe AS bij (allé, dat stond toch op dat papierke achter de voorruit :twisted: )

In de mooiste kleur, Akra uitlaten in de FJR versie, verhoogde ruit, comfortzadel, en nog enkele dingen die er nog op moeten, 't is een fraai machien !!

Max, gefeliciprofiateerd hé makker !! Laat ons maar eens weten wat uw bevindingen zijn.

Groetjes,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Stefaan,

Van een verrassing :smileinbox: gesproken he makker :o :shock: :fjr2: :thumbright:

Maar nu verder over het belangrijkste van deze topic, want daar word er hier niet meer over gesproken precies :(
en daar hebben we zo ons best voor gedaan :oops: om jullie een onvergetelijke dag te bezorgen :notworthy:
Niemand laat hier is weten wat ze van onze BBQ vonden :dontknow: en het feestje :orkest: tot in de late uurtjes dat we nadien gehad hebben :occasion18: :occasion16: :wav: :headbang:
Of zijn jullie nog allemaal zo dik gegeten en onder de voet van al dat dansen, dat een reactie nog niet mogelijk is geweest :scratch: :rolf: :headbang:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013

Bericht door Flykiller »

Wij vonden het in elk geval zeer gezellig en geslaagd, en meer dan eten genoeg. :lol:
Bestuur bedankt voor deze organisatie,.
We zullen er zijn op het eind van deze maand in wetteren.
Ik weet alleen nog niet of dit zaterdag of zondag zal zijn. :roll:
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Bericht door StefaanH »

Wel ja Max, natuurlijk, zou het bijna vergeten te zeggen, maar de BBQ was uiteraard dik in orde hé. La viande was zeer lekker, vriendelijke bediening, meer dan genoeg en lekkere groentjes en als afsluiter een goei krijmke met vers geklopte krijmfresh, meer moet ne mens ni hebben !!

Nog veel gebabbeld en dan was het voor ons tijd om huiswaarts te keren, maar we hebben gezien dat er binnen nog volop ambiance was op de dansvloer, dus dat zat allemaal snor.

En natuurlijk nen dikke proficiat en dankuwel voor het bestuur en hun dames die dit alles weer eens feilloos hebben laten verlopen en heel hard gewerkt hebben (klaarzetten, bedienen, afruimen, opruimen, opkuisen...) :thumbleft:

Groetjes,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Spitfire
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009

Bericht door Spitfire »

Yep,

Wij sluiten ons aan bij de vorige commentaren ;)
Buikje rond gegeten in zéér goed gezelschap en naar goeie nostalgische muziek geluisterd.
Wat de ambiance op de dansvloer betreft, lang geleden dat ik zo nog heb gelachen :D

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014

Bericht door fjrmarcel »

jo demannen,
Zoals gewoonlijk was het weer dik in orde , bestuur en dames: :thumbleft: :thumbleft:
Ik sluit mij ook aan bij de bovenstaande reacties, en nog zeggen dit is voor herhaling vatbaar. ( niet te lang wachten) :mrgreen: :mrgreen: ;)
Daar we iets vroeger naar huis zijn gegaan weet ik dus niet wie de tombola heeft gewonnen en dus ook niet wie de testmotor heeft gewonnen??
Weer veel leute gehad en daarbij nog eens op nen nieuwe fjr mogen plaats nemen.
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie