Koning Winter

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Koning Winter

Bericht door witse »

Zo zag het er vanmorgen om 6.30 bij ons uit , en dit terwijl we normaal met onze :fjr2: zouden moeten kunnen gaan rijden :evil:

AfbeeldingAfbeelding

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Re: Koning Winter

Bericht door StefaanH »

Ja, de opwarming van de aarde hé ....
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
pnobels
1300 cc
1300 cc

Bericht door pnobels »

Jaja, veel meer dan wat prullen aan de motor kunnen we niet doen... Ben gisteren begonnen aan het installeren van de stuurverhogers die al anderhalf jaar in de garage liggen. Breekt er wel een bout niet af zekers... :o Ondanks het gebruik van een momentsleutel... Straks eens gaan zoeken in een Brico. Schijnt dat die vandaag open zijn... ;)
snelle eddy
In Memoriam
In Memoriam
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2007

Bericht door snelle eddy »

jup hier in de "parel der kempen "ook van dat , mijn fjrke zit al te popelen van ongeduld (of ben ik het) hopenlijk zal dit de laatste week zijn , via een ander forum ben ik voorijder en heb ik de rit nog niet verkend => da gaat extra fun opleveren denk .

sluuuu
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020

Bericht door witse »

pnobels schreef:Jaja, veel meer dan wat prullen aan de motor kunnen we niet doen... Ben gisteren begonnen aan het installeren van de stuurverhogers die al anderhalf jaar in de garage liggen. Breekt er wel een bout niet af zekers... :o Ondanks het gebruik van een momentsleutel... Straks eens gaan zoeken in een Brico. Schijnt dat die vandaag open zijn... ;)
Peter hopelijk heb je het afgebroken stuk bout eruit gekregen. Indien niet laat maar iets weten , ik heb speciale linkse conische tappen om dit er wel uit te halen .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
pnobels
1300 cc
1300 cc

Bericht door pnobels »

Merci voor het aanbod, maar alles is ondertussen al properkes in elkaar gezet. Er hangt nog een vertelselke aan vast. Den dezen hier naar boven met in zijn pollen dat stukje stuurverhoger met daarin die afgebroken bout. Tegen mijn vrouw aan het jammeren dat ik voor het ongeluk geboren was etc... En dat ik weer veel werk ging hebben om dat stuk daar uit te krijgen. Ik neem mij een tas koffie, en tegen dat mijn tas gevuld is zegt mijn vrouw doodleuk : was het dit dat je bedoelde :o , terwijl ze de stuurverhoger en afgebroken stukje bout triomfantelijk aan mij toont... Was ze er in geslaagd dat stukje tussen de vingers rond te draaien en zo die bout er uit te schroeven. En den dezen was al aan het denken van er een gleuf in te frezen om dan met een platte tournevis ze er uit te schroeven... Ik stond daar dus schoon te blinken :) Nog een chance dat ik een tas koffie in mijn pollen had om te doen alsof.
Daarna naar den Brico gereden (uitzonderlijk open en 15% korting), een allen bout van 20mm gevonden (die van 16 hadden ze natuurlijk niet). Terug naar huis, en met de slijpschijf de bout aangepast... En zie... Ik ben nu gewoon aan het wachten op goe weder :o
Moraal van het verhaal : ge hebt meer aan uw vrouw dan ge durft vermoeden :D En nu maar hopen dat ze niet meeleest...
Dolf

Bericht door Dolf »

Dat noemen ze dus fingerspitsgefuul se.
Plaats reactie