Ja, da was ni normaal vandaag he maat
Hier van hetzelfde, de oprit, de parking en de baan waren op een kleine 10 minuten één ijsspiegel
Als je dan met de moto moet rijden is het levens gevaarlijk
Gelukkig heb jij het er heelhuids vanaf gebracht of was je al thuis als alles begon vast te vriezen
Best met eender welk voertuig binnen blijven als het zo'n weer is maar die mogelijkheid heb je niet altijd he
Groetjes,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Inderdaad zoals onze Makkers hier verklaren was het erg. Bij ons in het Oost-Vlaamse ...alvast langs onze kanten ook de moeite. In West-Vlaanderen zijn er ook alvast vele ongevallen gebeurd en te betreuren met gewonden.
Als het kan bij zulk weer geen risico's te nemen
Groetjes
Dirk
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Hier bij ons heeft er spijtig genoeg een 40 jarige man het leven gelaten door de smerige ijzel
Hij was onderweg naar huis met zijn tienjarig zoontje, deze heeft bij het ongeluk lichte verwondingen opgelopen maar heeft wel vast gezeten bij zijn overleden vader tot de hulpdiensten ter plaatse waren
Ik denk dat er voor dit kind niets gruwelijker in zijn leven bestaat dan steeds het beeld te zien van zijn vader waar hij geen hulp kon aan bieden
Weer een gezin dat onverbiddellijk uiteen word gerukt, er blijft en vrouw achter met nog twee tiener kinderen
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alleen al in Oost-Vlkaanderen zijn er zo'n 70 ongevallen gebeurd.
Ik had het geluk in de botsploeg te zitten. Heb zes ongevallen vastgesteld welliswaar niet met zwaar gekwetsten. Veel ergernis, van links naar rechts schuiven om op de ongevallen te geraken en er voor zorgen dat je zelf niet botst. Een dagje om snel te vergeten mij gedacht.