reisje naar schotland
-
- Status: Offline
reisje naar schotland
Hoi, Ik heb begin juni een weekje naar schotland geweest met moto, zalig , een dagje in de highlands toeren is adembenemend, echt de moeite, een aanrader!
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
Re: reisje naar schotland
Mario,
Schotland is een prachtig land om gaan te toeren, het enige dat je moet hebben is geluk met het weer maar dat is hier in België ook dus daar moet je het niet voor laten
Het is er genieten en daar zullen het er al velen die er al eens geweest hebben het over eens zijn
Groetjes,
Max
Schotland is een prachtig land om gaan te toeren, het enige dat je moet hebben is geluk met het weer maar dat is hier in België ook dus daar moet je het niet voor laten

Het is er genieten en daar zullen het er al velen die er al eens geweest hebben het over eens zijn

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
-
Schotland is en blijft adembenemend mooi! Eens je er geweest bent dan blijf je er verliefd op.
En die regen.... ja ..... slecht weer bestaat niet , enkel slechte regenkledij
Grtz
Ed
En die regen.... ja ..... slecht weer bestaat niet , enkel slechte regenkledij

Grtz
Ed
- incognito
- 250 cc
- Mijn motor is: Andere
- Regio: Antwerpen
Heb één probleem om naar dit mooie land te gaan.
Dat is het vocht dat ze daar hebben
Heb altijd acht verschillende Schotse whisky's bij mij thuis staan
Ga soms naar whisky semenaries
Vrees dat in mijn geval enkel Schots en scheef van punt A naar punt B zal gereden worden.Alhoewel dit goddelijke vocht drink je niet,maar degusteer je in de zevende hemel
Doch,in 1978 heb ik met de rugzak de highlands overwonnen
Het was met de scouts,vijf dagen door de bergen met al het eten en drinken op onze rug,kan u verzekeren ,adembenemend.
Met de moto rondtrekken is één ding ,maar met de rugzak kom je op plaatsen waar je als motard enkel nat van kan dromen.
In Partras anno 1982 was ik in Griekenland met de rugzak aan het sleuren..Daar passerden enkele motards en op dat moment werd beslist,als ik niet meer met de tent en de rugzak kan trekken ,zal het met de motor zijn
Nu dertig jaar later,nog steeds tent en rugzak ,maar op de motor.

Dat is het vocht dat ze daar hebben

Heb altijd acht verschillende Schotse whisky's bij mij thuis staan

Ga soms naar whisky semenaries

Vrees dat in mijn geval enkel Schots en scheef van punt A naar punt B zal gereden worden.Alhoewel dit goddelijke vocht drink je niet,maar degusteer je in de zevende hemel

Doch,in 1978 heb ik met de rugzak de highlands overwonnen

Het was met de scouts,vijf dagen door de bergen met al het eten en drinken op onze rug,kan u verzekeren ,adembenemend.

Met de moto rondtrekken is één ding ,maar met de rugzak kom je op plaatsen waar je als motard enkel nat van kan dromen.

In Partras anno 1982 was ik in Griekenland met de rugzak aan het sleuren..Daar passerden enkele motards en op dat moment werd beslist,als ik niet meer met de tent en de rugzak kan trekken ,zal het met de motor zijn

Nu dertig jaar later,nog steeds tent en rugzak ,maar op de motor.