reisje naar schotland

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
mario
Status: Offline

reisje naar schotland

Bericht door mario »

Hoi, Ik heb begin juni een weekje naar schotland geweest met moto, zalig , een dagje in de highlands toeren is adembenemend, echt de moeite, een aanrader!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Re: reisje naar schotland

Bericht door FJR-Freak Max »

Mario,

Schotland is een prachtig land om gaan te toeren, het enige dat je moet hebben is geluk met het weer maar dat is hier in België ook dus daar moet je het niet voor laten :!:
Het is er genieten en daar zullen het er al velen die er al eens geweest hebben het over eens zijn :headbang:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
egres

Bericht door egres »

Ben in mei ook naar Schotland geweest.

Graag details en als het kan foto's ;)
Ed Jonkmans

Bericht door Ed Jonkmans »

Schotland is en blijft adembenemend mooi! Eens je er geweest bent dan blijf je er verliefd op.
En die regen.... ja ..... slecht weer bestaat niet , enkel slechte regenkledij :lol:
Grtz
Ed
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door incognito »

Heb één probleem om naar dit mooie land te gaan. :oops:
Dat is het vocht dat ze daar hebben :?
Heb altijd acht verschillende Schotse whisky's bij mij thuis staan :joker:
Ga soms naar whisky semenaries :razz:
Vrees dat in mijn geval enkel Schots en scheef van punt A naar punt B zal gereden worden.Alhoewel dit goddelijke vocht drink je niet,maar degusteer je in de zevende hemel :wav:
Doch,in 1978 heb ik met de rugzak de highlands overwonnen :salut:
Het was met de scouts,vijf dagen door de bergen met al het eten en drinken op onze rug,kan u verzekeren ,adembenemend. :notworthy:
Met de moto rondtrekken is één ding ,maar met de rugzak kom je op plaatsen waar je als motard enkel nat van kan dromen. :shock:
In Partras anno 1982 was ik in Griekenland met de rugzak aan het sleuren..Daar passerden enkele motards en op dat moment werd beslist,als ik niet meer met de tent en de rugzak kan trekken ,zal het met de motor zijn :D
Nu dertig jaar later,nog steeds tent en rugzak ,maar op de motor. :fjr:
Plaats reactie