MRV - 3

bertje
Status: Offline

Re: MRV - 3

Bericht door bertje »

Kan er niet bij zijn want ik moet gaan werken
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Club & Forumleden ;)

Voor die dat nog een "Last Minute inschrijving" wensen te doen om te kunnen deelnemen aan de MRV3, dit kan nog uiterlijk tot morgenmiddag want dan sluiten we de inschrijvingen af :!:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
el pareton

Bericht door el pareton »

Voor de twijfelaars,

Ik kan alleen maar zeggen : het is de moeite, fijne groep mensen, goede sfeer, toffe instructeurs en heerlijke koffiekoeken a volonté en vooral ge leert er een hele hoop bij.
Mijn rijstijl is sinds ik de MRV2 heb gevolgd toch wat veranderd, in de positieve zin, en ik rij toch al 20 jaar met verschillende motors.
Nu nog mijn bochten techniek wat bijschaven op de MRV3 en ik ben er zeker van dat ik nog zelfverzekerder op mijn FJR zal rijden.

Ik kan het alleen maar iedereen aanraden

Groetjes
Norbert
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

seffens vertrekken we naar de MRV 3 ,(el paraton en heatingmann) niet te geloven maar het regent niet :lol: tis te hopen dat het in de namiddag ook droog blijft als we de baan op gaan , dan kunnen we de theorie eens testen in de praktijk :geek: ik heb dit jaar nog maar 1 rit gedaan en dat was verleden zaterdag en nu de cursus mrv-3 , ik moet me goed voorbereiden want in september staan er nogal wat kilometers op het program o.a mee naar spanje en diegene die meegaan zijn geen zondagsrijders hé , dus nog eens een MRV hé :geek: voor die van naar spanje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
incognito
250 cc
250 cc
Regio: Antwerpen

Bericht door incognito »

Godverdoemme toch :oops:

Drie weken niet op het forum geweest :cry:

Had zeker meegegaan,sorry hiervoor.

i don't drive my bike for pushing up status,but to get there
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Regio: Limburg
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

juist terug van een mooie dag MRV-3 , goe weer gehad en gene regen gezien :lol: , het was vooral een goede opfrissing van hoe het nu juist moet met de BBB en de apex ,dan nog juist insturen en gas d'r op :lol: en voila weg zijn we :o , ook, op de parking was het weer eventjes oefenen eer dat ik weer vlot kon draaien met de duw techniek , zo een dag cursus is toch altijd ideaal , dan staat ge toch weeral een stap verder qua veiligheid in het verkeer.
Arthur bedankt voor deze leerrijke en fijne dag ,en aan de andere deelnemers, als ge morgen gaat rijden voelt ge pas het verschil :mrgreen:
ps . de witse was ook nog komen meerijden voor de nodige beelden te schieten , maar we zijn hem kwijtgespeeld tijdens de rit , ik denk dat hij ook niet meer zo snel is ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
el pareton

Bericht door el pareton »

Ja ik kan alleen maar beamen wat Heatingman hierboven heeft geschreven. :cheers:
Op het oefenterrein lukte ook niet alles , maar door vol te houden en vooral door de positieve feedback :sign13: van Arthur is het mij toch mooi gelukt.
Op het einde van de dag had ik de oefening wat mij morgens niet zo lukte herhaald en had daar geen problemen meer mee. :blob8:
De duw techniek heeft geen geheimen meer voor mij, nu alleen nog wat bekwamen in het BBB (buiten, binnen, buiten)
Ook bedankt Witse voor de steun en het aanmoedigen, spijtig dat we u waren kwijtgespeeld, ..... :?:
Zoals de vorige MRV zijn we weer zeer goed ontvangen; koffie,ontbijtkoeken en frisdranken a volonté.
Bedankt Arthur en vrouwtje, het was weer een zeer leerrijke en geslaagde cursus.
Met het naar huis rijden vanuit Geel heb ik het verschil al duidelijk gemerkt :cheers: :cheers:
een aanrader voor iedereen die nog iets wil bijleren. :director:
arthur

Bericht door arthur »

jullie zijn bedankt om van deze dag weer een toffe dag te maken !! :D
de humor zat er weer goed in en het goede weer zorgde voor de rest :D :D

jullie hebben dat goed gedaan!! de witse kon zelfs ni meer volgen ;) .....of .....is hij stiekem terug gereden.....toen ik in het theorie lokaal kwam waren nl al de koffiekoeken verdwenen :toothy: ;)

grtzz
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

En lekker dat die waren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grtjs Luc ( die met opzet verloren :!: :!: :!: gereden was omdat ik die koeken hoorde roepen ).
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
arthur

Bericht door arthur »

:D
witse schreef:En lekker dat die waren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grtjs Luc ( die met opzet verloren :!: :!: :!: gereden was omdat ik die koeken hoorde roepen ).

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

grtzz
Plaats reactie