Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Max en bestuur, heel hard bedankt voor jullie inspanning om deze dag alsnog tot een onvergetelijk succes om te toveren. Aan mijn medereizigers, bedankt voor het aangename gezelschap en de toffe sfeer.
groetjes.
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
allee nog eens proberen het was lang geleden dat ik nog zo genoten heb tempo deelnemers een klein minpuntje is toch yamaha , ik had er meer van verwacht, maar het FJR bestuur en de leden hebben dit dan weeral goedgemaakt.
grtj Slurf
vandaag was't weer een tof dagje , goe gelachen ook goe verbrand precies .
Ik denk dat het bestuur weer bewezen heeft waar ze mee bezig zijn , merci gasten
P.s ; ik heb deze keer netjes gevolgd op de terug weg .
En voor zij die niet tot het einde volgehouden hebben: de krijm in Rotselaar was heeeeel lekker !!! Dankuwel Prseident !! (jaloers maken, jaloers maken )
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Het bestuur heeft alweer eens gezorgt voor een fijne dag.Deze hebben ze wel voor het grootste deel zelf moeten maken want van Yamaha-Day was er niet de werking die we hadden verwacht betreft de rit die zei zouden voorzien.Ik kan Roger gerust bijtreden met wat hij aanhaalde.Ik had van de Yamaha organisatie toch ook meer verwacht daar rondom het gebeuren.Ze laten hun pluimmekes ook een beeke hangen.....'t zal de crisis zijn zeker .
Maar helaas was het weer super leuk om met de bende op te trekken.EN DAT IS WAT EIGENLIJK TELT !!!De Yamaha-Day is maar een dag die zo voorbij gaat.Maar voor de club telt het ganse jaar !
Dus MERCI aan het voltallige bestuur, bedankt aan onze knappe begeleider en aan ieder die weer met een glimlach de dag begon en voor de fijne sfeer zorgde.
Alsook hebben we weer 2 aangename nieuwe mensen leren kennen !
Groeten aan ieder.
Vanwege de Stropkes, &
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Zeg Stefaan, den deze in Gent was ook nen goeie zulle
StefaanH schreef:En voor zij die niet tot het einde volgehouden hebben: de krijm in Rotselaar was heeeeel lekker !!! Dankuwel Prseident !! (jaloers maken, jaloers maken )
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Awel meer dan da den Dirk hierboven reeds beschreven valt er nie aan toe te voegen ze !!!
Super dagske met alle lof veu ons FJRijders - bestuur(Max - Luc - Johnny en Patrik) die er toch wel echt alles aan gedaan emme om er alsnog een tof dagske van gemaakt te emme da waar de organisatie van Yamaha zelf véél te wensen overliet !!! Tof ritje " follow the leader "
Ma ja onze club das hetgeen wa telt hé.
Ook nog ne van harte welkom aan onze 2 nieuwe leden Albert en zijn ega, die we vandaag een eerste keer mochten begroeten
Groetjes ,
Ivan & Erika
joe de manne en vrouwen,
Veel kan ik er niet meer aan toevoegen want alles is al gezegd.
Nen dikke pluim voor't bestuur en voor het gezelschap,het was inderdaad een zeeeeeeeer geslaagde rit ,yamaha dag was niet echt wat ik er van had verwacht ma ja het gezelschap maakte alles goed .
grtjs
sanchez en patris