Beste Fjr vrienden ,
Ik ben buiten lid van de FJRRIJDERS ook nog lid van een ander klein gezellig motorclubje.
Namelijk MC Touring Wheels uit Mechelen.
Met deze club rijden wij 2x per maand(dinsdag of donderdag) een rit van rond de 300km , soms iets minder , soms wat meer.
De groep is niet overdreven groot , meestal tussen 8 a 14 moto's.
De vertrekplaats is Rick's Place , Fortsesteenweg 31 te 2860 Sint-Katelijne-Waver (Mechelen) waar we om 08.30uur stipt vertrekken.
Diegene die interesse moesten hebben om mee te rijden , kunnen altijd bij mij terecht voor meer info of vragen.Ondertussen hebben al 2 Fjrrijdersleden (Michel en Dirk) de weg naar dit clubje gevonden en al deelgenomen aan enkele ritten.
Bekijk zeker de website WWW.Touring Wheels.beeens , de club bestaat reeds 19 jaar.
Dit gewoon effe ter info.
Extra ritten- andere club !
-
- Status: Offline
Re: Extra ritten- andere club !
Chief, zo te zien is dat een clubke van gepensioneerde flikken en flikken die niet hard moeten werken.
Ik ga die site wel eens bezoeken en de kans is groot dat ik mij ook aansluit ? ? ?
Ik ga die site wel eens bezoeken en de kans is groot dat ik mij ook aansluit ? ? ?
- witse
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
- Regio: Antwerpen
Dolfke daar moette gij u dan toch ook thuis voelenDolf schreef: flikken die niet hard moeten werken.

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
-
Den Dolf zit op het goede spoor , het zijn merendeel flikken en die hebben gezien hun flexibele uren tijd om in de week te gaan toeren hé !
De motoclub is ontstaan bij de vroegere rijkswacht Mechelen ,nadien mochten ook collega's van andere politiediensten lid worden en ondertussen zijn ook al enkele jaren andere leden(burgers) welkom
Grtz ,
Ivan

De motoclub is ontstaan bij de vroegere rijkswacht Mechelen ,nadien mochten ook collega's van andere politiediensten lid worden en ondertussen zijn ook al enkele jaren andere leden(burgers) welkom

Grtz ,
Ivan