Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
En zoals gewoonlijk was het weer prachtig georganiseerd en een toffe sfeer. Ik verwachtte enkele hapjes, maar het was meer een continu walking dinner ... het bleef maar komen !
Max en uw ploeg, puik werk en het jaar is goed begonnen !!
Groetjes,
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Beste bestuursleden en natuurlijk hun sterke vrouwen daar achter....kan uuk nie anders woar.
't Was weer DIK in orde ! nen Gentse DUIM ommuuge
bedankt voor de fijne zondagmiddag die een goede start bepaalt voor het ganse jaar.Wij zijn er van overtuigd dat het terug een goed Fjrjaar zal zijn ....zoals de vorige die we hebben gekent.We laten nu verder de natuur zijn werk doen en als het gepaste seizoen is aangebroken zullen onze (brommers) weer grommen om hun rubber te slijten op den,... tarmac.Ieder had weer zijn eigen verhalen van wat was ,en wat nog komen zal.Fijn gezelschap en veel lachende en tevreden gezichten,das wat we nodig hebben om een clubke draaiend te houden.En natuurlijk een KLOEK bestuur die zich achter al deze leden schaart om alles in goede banen te leiden.We zijn in ieder geval nieuwschierig waar hun uitgestipelde routes ons naar toe zullen brengen.
Bedankt aan allen en vele groeten,
Tot den volgende...
Dirk & Carine
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Weeral goe gedaan mannen (en vrouwen natuurlijk) t'was tof en plezant maar ja das zijn we gewoon hé, kzou zeggen doe zo verder allemaal.
Grtz,
Kris & carla
Jo demannen,
Mannen het was weer af, hapjes genoeg en nu maar fitnessen om dat er terug af te krijgen.
Wij mogen wel in onze handjes wrijven dat de bestuursleden zulke toffe vrouwen hebben, zij hebben er voor gezorgd dat we niks te kort kwamen een dikke dikke pluim voor de bestuursleden en hun dames.
De verassing was wel dat onze president gestopt is met roken, nu is er een nieuw verhaal onstaan, Max en zijn pijpke. Ik zie het al voor mij, Max die op de motor aan Fanny vraagt geef mij nog eens een pijpeke.
Voor de rest tot op de eerste rit denk ik.
Groeten aan allen van tevreden leden.
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Dat heb je weer prachtig in elkaar gebokst makker , je word nog nen echte fotograaf met de inspiratie en de gave van een dichter/schrijver om op elke shoot nen tekst te plakken die met pijnlijke kaakspieren zal bekeken worden van het lachen als ze lezen wat erbij staat
Bedankt voor deze fijne herinneringsshoots vriend
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Dirkske weeral top man, vooral de teksten erbij, u bent dan ook de echte hofleverancier van de fjrijders.
Het geeft ook een beeld hoe het er een toe gaat in ons clubke.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten