-Ten eerste al terug een kopen omdat ge al heinwee hebt om onder een gezellige bende te vertoeven en ten tweede omdat het een geweldige machine is waar je aan verslaaft geraakt eens je er enkele jaren mee gereden hebt he
- En ten tweede, onze leden krijgen alles gratis en voor ons Sandra + de grote Tijger zou dat ook nog gaan, maar voor iemand die met nen Teneré aangesjeest komt op een "FJRijders Nieuwjaarsreceptie" , daar kunnen we niets verniet gaan aan weggeven he maat
Greetz
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Neem mijn bovenstaand schrijven nu niet verkeerd op he makker , ik heb hier niets slecht mee bedoelt hoor
Ik wou er maar over grappen omdat jij ook steeds de grapjas uithangt en terwijl forum & Clubleden laten blijken dat ze niet moeten gaan denken dat er sommigen voor getrokken worden die geen lid meer kunnen zijn bij de FJRijders omdat ze een andere moto hebben aangeschaft
Het is een openbare instelling waar iedereen welkom is en mag langs komen, dus wat zouden wij er tegen hebben als je binnen wipt met ons Sandra'ke om eens dag te zeggen en je wensen te komen overbrengen als een goeie vriend van elke FJRijder
Je bent dan wel geen lid meer maar weet dat je nog steeds in ons hart zit en daar ook blijft als "De Snorry" van de FJRijders
Groetjes en tot een spoedig wederhoren he maat
Max
Vergeet niet dat er via deze topic kan/moet ingeschreven worden om aanwezig te kunnen zijn op onze "Nieuwjaarsreceptie" en dit uiterlijk nog tot 15 Jan 2012 om 24.00 uur
Groetjes en hopend jullie in ons clubhuis massaal te mogen verwelkomen
Max ;o)