met deze gewaarschuwd

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

met deze gewaarschuwd

Bericht door pnobels »

T'is geen grap... Komt uit het 2fast4u forum... Toch even waarschuwen :o
opeens in de kruisstraat (grens Kalmthout/wuustwezel) springt er nen halve gare zot op de weg die mij teken doet om te vertragen (ik reed maar +/- 50) dus ik vertraag en met dat ik dichter bij kom zie ik dat die een schroevendraaier in zen hand heeft, die persoon staat int midden van de weg dus ik wijk uit en met dat ik dat doet steekt die gek 2 x in rechter arm
Ik vermoed dat die jongen nikske had (waarschijnlijk beschermend pak aan), er is klacht neergelegd bij de politie, die tevens vermelde dat hij blijkbaar niet de eerste was.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Re: met deze gewaarschuwd

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Peter,

Bedankt voor de waarschuwing makker :!:
De personen die in deze buurt passeren wezen gewaarschuwd :?
Als je ook gehinderd of slachtoffer moest worden van deze gek en indien nog mogelijk, probeer dan van op een veilige afstand de politie te verwittigen en hou hem in de gaten, desnoods volg je hem zodat je de info kan doorspelen aan de politie :arrow: wie weet word hij dan vlug gevat waardoor dit gevaarte van de baan blijft :evil:

Groetjes en hopelijk blijft iedereen gespaard van deze geflipte man zijn daden,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Daaraan zie je dat ze zeker nog niet allemaal vast zitten waar nen hoek af is . En als ze die dan pakken laten ze die officieel zot verklaren en zetten die een paar maand vast en dan kan die daarna opnieuw beginnen :evil: Maar zoals Max al schreef , als je kan in het oog houden en melden aan onze vrienden van het blauw fabriekske.

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

bedankt voor deze info,naderhand het niet specifiek aan mijn kanten is zal ik hem misschien nie direct tegenkomen.Maar de dag vandaag weet je nooit,want dat brengt misschien anderen kwiestenbiebels ook op dat gedacht en die zweven dan wel misschien rond langs onze kant hier.Ja,in het verleden is het al meerdere malen voorgevallen dat zulke zaken plots hier en daar opduiken.Soms is dat voeding voor gekke kerels.

Groeten,Dirk.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie