Waar gaan we in 2011 op motorvakantie ?

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg
Status: Offline

Re: Waar gaan we in 2011 op motorvakantie ?

Bericht door terdonkske »

Hallo Linda en Nicole ,

Zo te lezen amuseren de mannen zich kostelijk .
En dan maar klagen over het warme weer , precies omdat jullie er compassen mee zouden krijgen omdat ze het wat te warm hebben .
Maar al bij al zullen ze zich zekers amuseren en nadien zullen we de straffe verhalen en dergelijke wel vernemen via deze topic of van hun zelve wanneer ze terug komen .
Doe ze de groeten als jullie nog van hen horen , en wijs ze erop dat ze het veilig houden .
Bedankt voor ons op de hoogte te houden .

Grzt Patrik en Monique :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

@fjrijders,

hier zijn we nog eens , we zitten vanaf vandaag in oostenrijk , amaai wat een verschil met italie en vooral met zwitserland , zwitserland was tegengevallen , die passen daar , dat stelde niet veel voor , wegen in slechte staat en van da allemaal :twisted:
in italie hebben we mooie passen kunnen doen , goe gaas kunnen geven en toch ook een pas gedaan , amaai al onze techniek moeten boven halen om gedraaid te komen gemiddelde snelheid was daar maar iets van 40 per uur , maar was toch fijn geweest , ook de hotels in italie waren goed meegevallen en betaalbaar
nu zitten we in een hotel in obertauern 49 euro half pension , drank bij het eten inbegrepen , ook bier en wijn is gratis van half zeven tot negen uur , daar moet ik toch geen tekeningske bij maken he :D , schol we zullen nog maar enen drinken , tis toch gratis :o
vandaag ook veel kontroles gepasserd langs de baan , we hadden geluk we reden nergens te hard :oops: :oops: :?:
morgen en zondag zitten we zeker nog in oostenrijk , we zijn hier maar met een paar honderd motos aan het rondtoeren :!:
op de grossklockner was het vandaag niet te doen van de motos :twisted:
ale tot morgén misschien , als we nog eens op internet kunnen :!: :?:
groetjes
heatingmann en de velomaker
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Hey de mannen , amuseer jullie daar maar en houd het rubber aan de grond en als die ander daar in de weg rijden dan geef je ze maar een duwke dat ze wat rapper rijden :) . Zie wel dat ge ni teveel van die gratis pintjes drinkt :occasion14: of ze zullen jullie moeten verder duwen morgen :occasion16: .

Grtjs en tot hoors :wave01:

Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
stsjan
500 cc
500 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Maak uw keuze

Bericht door stsjan »

Hey Johan & Benny,
fijn om te horen dat het leuk rijden is maar dat Zwitserland niet veel zaaks is in vergelijking met de dolemieten kan ik u alleen maar beamen want dat heb ik in juli nog kunnen ervaren , voor mij gaat er niks boven de dolomieten .
Spijtig dat ik toch niet mee kon . In de plaats heb ik er al een paar nachtjes waken op zitten bij mijn moeder .
Geniet er nog maar van en kan ik hopelijk de volgende keer wel mee
groeten
Jan
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door incognito »

Vorige week vier dagen in sauerland geweest. :razz:
Drie dagen zon,waarschijnlijk de enige achter elkaar deze zomer.
Op de terugweg een beetje regen gehad.

De volle pot was eind mei begin juni .10 Dagen frankrijk,In een hotel op de col de la Madelaine hebben we op drie dagen alles gehad.
Eerste dag 30 graden,tweede dag mist 30 m zichtbaardheid,derde dag 30 cm sneeuw. :lol:

Er zijn al plannen gemaakt voor 2012 :o

______________________________________________________________________________________________

i don't drive my bike for pushing up my stauts but to get there
Plaats reactie