Jo demannen,
Wie komt er langs Wetteren, dan kunnen we via Groot- Bijgaarden en de E19 naar RV4 rijden.
Zo ontwijken we de werken op de ring.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Ja juist voorbij de afrit Wetteren is er een carestel, in Groot-Bijgaarden moeten we over naar de E19 en zo ontwijken we de brug van Vilvoorde. Zie maar op uw mapsource.
Bij de RV punten staat toch Wetteren voor zij die uit O- en West Vlaanderen komen.
Laat maar iets weten.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Ik heb je aan de lijst van Wetteren toegevoegd
Lees mijn posting nog even goed, daar staat het uur van vertrek.
Vandaar rijden we via Groot-Bijgaarden de ring op richting Halle om dan naar de E19 te rijden
Bij wie en op welk tijdstip kan ik vrijdag aansluiten op de A12(richting Brussel) thv. tankstation LUKOIL net voorbij kruispunt brouwerij DUVEL ???
Is leuker in groep dan alleen hé
Hallo Chief ik kom daar voorbij tussen 10:00 en 10:15
Grtz
Jantje
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Zoals we kunnen zien heeft bijna iedereen een RV Punt uitgekozen om van daaruit naar het laatste RV Punt 4 te rijden voor we bij D'Ieteren Sport arriveren
We wachten nog juist op een antwoord en bevestiging van 'T Ghents Stropke & Spitfire om te zien waar dat zij bij gaan aansluiten
We vragen dan ook om zo spoedig mogelijk een antwoord te geven zodat er geweten is waar we ze mogen verwachten
Naar ik heb vernomen zou Janbugel aan Jantje2 gevraagd hebben om ergens af te spreken is dit ondertussen al geregeld want ik heb Janbugel voorlopig met een vraagteken bij in de groep gezet die samen komen aan het RV Punt 4, hiervan ook graag een bevestiging dat het al geregeld is
Op het RV Punt 3 heeft zich niemand aangemeld , dus dit RV Punt word geanulleerd en geen rekening meer mee gehouden , van RV Punt 2 word er dan onmiddellijk door gereden naar het laatste RV Punt 4
Zo, dat is het wat betreft de regelingen die er getroffen zijn, nu juist nog even geduldig wachten tot vrijdag voor het bezoek en de rondrit die er besproken is bij de importeur van onze FJR'S, beter gekend als
" D'Ieteren Sport "
Welterusten en tot morgen
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen