M&T RBR Het groene land

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

M&T RBR Het groene land

Bericht door pnobels »

Vandaag dagje verlof genomen om het ijzeren ros richting Noord Frankrijk te sturen. De route is gewoon te vinden op de site van M&T. Vanuit Antwerpen ligt het begin op zowat anderhalf uur snelweg. De route zelf vind ik bijzonder vlot rijdbaar. Daarbij is voor de passagier ook wel rondom iets interessants te zien. Mooie (maar wel geen supersnelle) bochten. Weinig verkeer, wel wat traktoren. Maar vooral (de naam van de route vertelt het al) veel groen. Je haspelt het ene dorp na het andere vlotjes af ('steden' kom je niet tegen). De route zelf is zo'n 160 km. Ik vertrok s'morgens om 11 en was iets na 17 terug thuis (ik was wel een 'doorrijder' vandaag ;) ). Een aanrader!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Re: M&T RBR Het groene land

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Peter,

Bedankt voor deze info, kan altijd is gereden worden met FJRijders onder elkaar als er hier op het forum word afgesproken :idea:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Jopet

Bericht door Jopet »

Ik heb hem zondag ook gereden, de beste RBR tot nu toe dit jaar, was voor mij een aangename verrassing voor dit wat minder bekend gebied.
Groetjes,
Jopet
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

ik heb deze maand gene tijd kunnen maken voor de RBR van deze maand , erg he , al de andere RBR rally's heb ik al afgemalen , daar waren er bij van in totaal 750 km en dat maar met ons twee he (heatingmann en velomaker)
kan ik langs deze weg misschien de antwoorden krijgen van RBR 4 ??? :oops: :oops: ? IK WEET HET, DAT TREKT ER NIET OP :oops: :oops:
we zullen de volgende maand extra moeten rijden : Dolf rit, RBR 4 + RBR 5 en misschien ook nog RBR6 :D :D
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door pnobels »

Oeioei, ik moet je teleurstellen. T'is niet van nie willen, maar ten eerste dit is de enige RBR die ik gereden heb. En ten tweede gaat het mij om de rit, en niet om de wedstrijd. Ik heb dus geen aandacht geschonken aan die antwoorden. Misschien kan en wil iemand anders je verder helpen?
Plaats reactie