De FJRijders in het e-News van Yamaha !
- witse
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Re: De FJRijders in het e-News van Yamaha !
Jantje nu zal je het zeker hebben , had het ook al door gestuurd
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
- jantje2
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Bedankt jongens ik ken het nu van buiten

Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
- 'T Ghentse Stropke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
- Regio: Oost-Vlaanderen
Nen Dikke Proficiat voor het ganse Bestuur die dit al die jaren heeft verder gezet voor het resultaat die nu is bereikt.Alsook aan alle leden die dit collectief hebben waargemaakt.
Ja,zo is het.....
Geen bestuur,geen club.....
Geen leden ,geen club.....
Ieder heeft elkaar nodig om deze palmares binnen te halen,en daar moet een mens dagelijks aan werken.Vooral de vriendschap en eerlijkheid spelen daar een grote rol in.De rest vervolgt zich zelf als ieder van goeie wil is.
Moet toch een goed gevoel geven dit te kunnen meemaken,en daar doen we het voor.
Vriendschappelijke groeten aan "Jan en Alleman"
De Stropkes,
& 
Ja,zo is het.....
Geen bestuur,geen club.....
Geen leden ,geen club.....
Ieder heeft elkaar nodig om deze palmares binnen te halen,en daar moet een mens dagelijks aan werken.Vooral de vriendschap en eerlijkheid spelen daar een grote rol in.De rest vervolgt zich zelf als ieder van goeie wil is.

Moet toch een goed gevoel geven dit te kunnen meemaken,en daar doen we het voor.
Vriendschappelijke groeten aan "Jan en Alleman"
De Stropkes,

Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Limburg
Mercie Dirk gij bent eentje uit de duizend
Johnny

Johnny
- sanchez
- Moderator
- Mijn motor is: Tracer 9GT+ __ 2025
jaja onze max is ne max van ne voorzitter waar de club altijd kan op rekenen
proficiat maxske samen met alle clubleden

gouden teugels geven een paard geen vleugels
-
Dit is gewoon de beste club van 't land
Een dikke proficiat aan mijn goeie vriend Max ! Wat hij dagdagelijks presteert voor deze club is gewoon niet te verwoorden. Hier kunnen we alleen maar veel respect voor opbrengen. Ik ben er trots op dat ik gedurende een drietal jaar mijn steentje heb kunnen bijdragen in het bestuur.
Felicitaties aan het ganse bestuur voor hun inzet en aan alle leden voor hun bijdrage aan de fantastische sfeer.
Maak er een spetterend feest van komend weekend. Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn.
Groetjes,
Bart

Een dikke proficiat aan mijn goeie vriend Max ! Wat hij dagdagelijks presteert voor deze club is gewoon niet te verwoorden. Hier kunnen we alleen maar veel respect voor opbrengen. Ik ben er trots op dat ik gedurende een drietal jaar mijn steentje heb kunnen bijdragen in het bestuur.
Felicitaties aan het ganse bestuur voor hun inzet en aan alle leden voor hun bijdrage aan de fantastische sfeer.
Maak er een spetterend feest van komend weekend. Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn.
Groetjes,
Bart
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
@ FJbaRt,
Bedankt voor deze toffe verwoording en je mag er gerust van zijn dat jij je bijdrage ook meer dan geleverd hebt om van deze club iets moois te hebben gemaakt waar we de vruchten nu nog steeds van oogsten
Nog steeds (en dat is gemeend) vind ik het een spijtige zaak dat je ons bestuur hebt moeten verlaten door omstandigheden
maar weet als je ooit weer de kans zou zien en je de goesting terug zou hebben, dan ben je meer dan welkom om ons bestuur weer bij te treden zodat je zoals toen den Duvel
van de bende kan spelen, je zal wel weten wat ik hiermee bedoel he maat
Ik vind het ook enorm spijtig dat je er niet kan bij zijn makker om ons 10 jarig bestaan van de FJRijders te vieren, had wel is tof geweest dat we eens konden bijpraten maar die kans krijgen we hopelijk wel is op een andere gelegenheid
Groetjes en tot een spoedig wederhoren he "GOEIE VRIEND"
Max
Bedankt voor deze toffe verwoording en je mag er gerust van zijn dat jij je bijdrage ook meer dan geleverd hebt om van deze club iets moois te hebben gemaakt waar we de vruchten nu nog steeds van oogsten

Nog steeds (en dat is gemeend) vind ik het een spijtige zaak dat je ons bestuur hebt moeten verlaten door omstandigheden

Ik vind het ook enorm spijtig dat je er niet kan bij zijn makker om ons 10 jarig bestaan van de FJRijders te vieren, had wel is tof geweest dat we eens konden bijpraten maar die kans krijgen we hopelijk wel is op een andere gelegenheid

Groetjes en tot een spoedig wederhoren he "GOEIE VRIEND"

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen