Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Ik veeg mijn gat aan dat bordje aan de Molenberg, en ik doe hem alle jaren. Nog verleden week. Dat van die 50 per uur is zever, de motords in de traditionele wielerkoersen rijden daar ook geen 50 per uur. Natuurlijk met originele uitlaat dus muisstil !!
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Groot gelijk @Boete. Ik rijd alleen nog bij onze zuiderburen, daar heb je er tenminste nog plezier aan. In ons apeland kan je met een niets meer doen. Als je niet verstrikt geraakt in de omleidingen, dan staan ze overal klaar met een . Om dan nog maar te zwijgen van de benzineprijzen. Ik voel me net een melkkoe .
Ik rijd voor mijn ontspanning en niet om nog meer gefrustreerd te geraken. Ik moet jammer genoeg vaststellen dat ik minder en minder rijd, ondermeer omwille van bovenstaande redenen.
Als ze nu in Frankrijk ook nog onnozel beginnen doen, dan stop ik er, met veel spijt in het hart, definitief mee.
Kiekens zijn het.
Maar ............... wel door ons gekozen!
Voor de verkiezing maar even gaan zoeken welke polietiekers er motogezind zijn.
En wat die borden betreft:
Ik ben kleurenblind, kan nie lezen, snap die poppekes opda bord nie.
Met andere woorden .............. ik ga ook den onnozelaar uithangen.
Da zal dan wel geld kosten, maar ja ....................... die gasten blijven nie in mijn schoenen piesen!!!!