FJbaRt schreef:Francis,rcracer schreef:Er wordt blijkbaar serieus werk gemaakt om een gelijkaardig forum op te starten zoals het vorige. Zit ik er ver naast dat het zo goed als zeker is dat het oude forum zowiezo niet binnen de eerste dagen (weken) terug goed komt en alles verloren is??
Ik mag veronderstellen dat als het voor "een paar dagen" is, er niet met zulke inspanningen zou uitgepakt worden om een gans nieuw forum op te starten ipv van een informatief gedeelte te voorzien om ons op de hoogte te houden van de voouitgang aangaande het in quarantaine staan van het oude
We zijn het aan jullie verplicht om er serieus werk van te maken. We kunnen het ons niet veroorloven om onze leden nog verder teleur te stellen. Onze webmasters (Bart en Arne) doen momenteel al het mogelijke om de meubelen te redden. Rekening houdende met het feit dat zij beiden ook nog een voltijdse job hebben, denk ik toch te mogen stellen dat ze tot nu toe schitterend werk verricht hebben. Ze hebben ons terug een plaats op het net bezorgd waar we kunnen overleggen en afspreken en ze doen erg hun best opdat we ons zoveel mogelijk zouden thuis voelen op onze nieuwe stek.
Persoonlijk kan ik momenteel niet zeggen of het oude forum nog terug komt. Ik ben hiervoor technisch onvoldoende onderlegd. Ik weet wel dat onze webmasters hun uiterste best doen om alles terug bij het oude te krijgen. Nu dit forum er is, kunnen zij iets rustiger verder werken en zich concentreren op de recuperatie van het oude forum.
Het bestuur heeft al enkele slapeloze nachten achter de rug en de telefoonrekeningen lopen hoog op.Maar nogmaals, we zien het als een verplichting naar onze leden toe. We kunnen enkel hopen op jullie begrip.
Groetjes,
Bart
Bart,bestuur, it-afdeling