Hoi allemaal,
Vorige week heb ik aan de screening deelgenomen die door de verkeerspolitie van Limburg georganiseerd was.
Bij die gelegenheid heeft één van de aanwezige commissarissen aangekondigd dat er in de loop van de maand mei een sensibiliseringsactie voor motorrijders in Limburg gepland is.
Wat dient men hieronder te verstaan?
- Motorrijders zullen systematisch aan de kant gezet worden
- Men gaat na of volgende punten in orde zijn:
...- Kledij (voldoende beschermend)
...- Helm (gekeurd, niet beschadigd
...- Boordpapieren
......- Inschrijving
......- Verzekering
......- Gelijkvormigheidsattest (niet verplicht maar wel aangeraden)
......- Rijbewijs
......- Identiteitskaart
...- Nummerplaat
......- Correcte plaatsing (links mag niet, moet op de plaats door de constructeur voorzien)
......- Er mogen geen extra gaten geboord worden, enkel de origineel voorziene gaten mogen gebruikt worden
...- Banden in orde (profieldiepte)
...- DB Killers gemonteerd IN de uitlaat ofwel originele uitlaten
Hij heeft er niet bijgezegd of er ook systematisch beboet gaat worden; het gaat om een sensibiliseringsactie, het zou dus kunnen dat het bij een vaderlijk praatje gaat blijven maar ge weet maar nooit ...
Wie de komende maand in Limburg moet / gaat / wil rondrijden is dus gewaarschuwd ...
Groetjes,
Stefaan
Sensibileseringsactie in Limburg
- StefaanH
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Sensibileseringsactie in Limburg
Laatst gewijzigd door StefaanH op 19 apr 2011 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
Re: Sensibileseringsactie in Limburg
Hallo Stefaan ,
Al gekheid op een stokje , maar dat vind ik persoonlijk een zeer goed initiatief , zo worden de juiste motards beloont en diegene die overal hun voeten aanvegen , zoals rondrijden met een hoop herrie , zonder verzekering en dergelijke , want ik denk dat er veel motoren op gebied van technisch en veligheid toch zeer de moeite waard is om deze personen op hun fouten te wijzen .
Als ze spreken van zo een campagne denk ik wel dat je niet dadelijk beboet word , maar gewezen word op je fouten .
Anders zal het zeker zijn als je zonder de nodige papieren rondrijd en geloof het of niet misschien zelfs met valse nummerplaten . Het zou de eerste niet zijn .
Groetjes en tot wederhoren ,
Patrik
Al gekheid op een stokje , maar dat vind ik persoonlijk een zeer goed initiatief , zo worden de juiste motards beloont en diegene die overal hun voeten aanvegen , zoals rondrijden met een hoop herrie , zonder verzekering en dergelijke , want ik denk dat er veel motoren op gebied van technisch en veligheid toch zeer de moeite waard is om deze personen op hun fouten te wijzen .
Als ze spreken van zo een campagne denk ik wel dat je niet dadelijk beboet word , maar gewezen word op je fouten .
Anders zal het zeker zijn als je zonder de nodige papieren rondrijd en geloof het of niet misschien zelfs met valse nummerplaten . Het zou de eerste niet zijn .
Groetjes en tot wederhoren ,
Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
- jantje2
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
- Regio: Antwerpen
En gaat de politie het goede voorbeeld geven wat kleding betreft; Ik zie ze hier nog altijd in korte mouwen rondtoeren!!

Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
-
..en wat valt onder "een hoop herrie", ik neem aan zeker géén originele fluisteruitlaten op de Fjr?