Amai Johnny, dat is geen goed nieuws makker in ieder geval veel beterschap gewenst en hopelijk snel terug op den brommer. Laat vooral de moed niet zakken door een mol van een automobilist
Mvg,
Snorry
Ps: Sorry voor de late reactie maar we zijn juist terug uit verlof.
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Ik lees dit hier nu ook pas.
Gelukkig vallen de eigen letsels mee Johnny en dit is het belangrijkste.
Hopelijk geef je uw geliefde hobby niet op door de schuld van een blinde op 4 wielen.
gij kunt de mensen nogal laten schrikken, maar het is je vergeven zolang je het ons zelf komt vertellen. Of je stopt op weer opstapt zal de tijd uitwijzen. Eender wat het wordt we zullen die keuze zeker respecteren. Probeer wel niet te negatief te denken, het lag niet aan jou dus dit kan iedereen overkomen.
was me dat schrikken toen Patrik het mij doorbelde.Gelukkig zijn er geen zware kwetsuren.Natuurlijk de schok nadien blijft in een mens zijn geest dwalen.Spijtig dat dit altijd komt door iemand die dan op dit moment geen geduld heeft of iemand die verstrooid zit in de wagen,met alle gevolgen vandien.Bij deze wensen we u een spoedig herstel toe en hopelijk zien we je vlug terug op de nieuwe Fjr.
Vele groeten van ons &
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'