Motorongeval door roekeloze automobilist !

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Chief
Status: Offline

Re: Motorongeval door roekeloze automobilist !

Bericht door Chief »

Hoi Johhny ,

ook hier was het schrikken bij het lezen van dit bericht , want het is nooit leuk zoiets te horen over vrienden of personen die men kent.
Wij wensen je dan ook een spoedig en snel herstel en de moed niet opgeven hé makker ! ;)
En zeker het motorijden niet opgeven door toedoen van een roekeloze chauffeur in zijn koekeblik !

Groetjes ,
Ivan & Erika
Martine
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant

Bericht door Martine »

Doeme toch, bende onnozelaars, ze zullen je weer niet gezien hebben zeker :(

Johnny, de moed niet verliezen zenne, zoals eerder gezegd een motor is te vervangen en mensenleven niet.

Veel sterkte en laat maar iets weten op tijd en stond hè

Martine
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door StefaanH »

Amaj Johnny, ik ken nog niet heel veel mensen persoonlijk in de club, maar gij zijt er wel één van ... En dan te bedenken dat we elkaar zaterdag nog gezien hebben en dat ge eigenlijk niet heel veel goesting had in die begeleiding van zondag ... Percies of ge hebt het op voorhand een beetje geweten ...

Nu, het voornaamste is dat het voor u bij blutsen en builen gebleven is, en zoals vele anderen ook reeds zegden, het is een jammerlijk verlies maar een moto is steeds te vervangen, een leven niet. Dit is toch een enorme troost vind ik persoonlijk.

Johnny makker, een spoedig herstel en hou vooral ook mentaal de moed erin, we gaan ervoor!

Tot spoedig weerziens,

Stefaan
Laatst gewijzigd door StefaanH op 04 apr 2011 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Hans

Bericht door Hans »

Beste Johnny,

Wat een slecht nieuws is dit, gelukkig ben je zelf ongedeerd gebleven buiten kneuzingen enz... Vooral de moed niet laten zakken Johnny, zoals hierboven al is geschreven motoren zijn er nog genoeg te koop maar een Johnny als U niet meer. Bedankt die heeeel goede engelbewaarder maar eens. Nog een spoedig herstel makker en tot binnenkort.

Grtz Hans & Ann,
Dolf

Bericht door Dolf »

Hallo Johnny

Zondagavond zat ik lui in mijn zetel toen mijn GSM rinkelde. Ik zag dat het Witse was die mij belde en onmiddellijk zei ik tegen Isabelle " Dat is slecht nieus" En zo was het ook. Johnny in een ongeval betrokken en gekwetst. De eerste momenten voelt dit heel raar aan.
Daags nadien belde ik met Max en mocht horen dat je al thuis was met kneuzingen en oppervlakkige verwondingen maar dat je moto totalos was.

Ik hoorde ook dat je gesproken had om met het motorijden te stoppen. Een bink zoals jij zie ik dat nog niet zo gauw doen. Dit zijn de eerste ogenblikken na het ongeval, maar dat gevoel om op twee wielen van je vrijheid te genieten komt zeer gauw terug.

Johnny, ik hoop van harte dat je op je beslissing vlug terug komt en dat je zeer vlug de opstap waagt op een andere FJR. Jij bent voor ons een vaste waarde en dat MOET zo blijven.

Een zeer spoedig herstel toegewest

Groetjes
Spitfire
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door Spitfire »

Amai,

Ook hier was het even schrikken :shock:

Ik wil je ook langs deze weg een spoedig herstel toewensen.
En hopelijk kom je op je beslissing om te stoppen terug want we willen jou zien blijven rijden hoor makker.

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Lucvh

Bericht door Lucvh »

Spoedig herstel en hopelijk na het bekomen van de schrik terug op de motor.

Groetjes Luc
spider

Bericht door spider »

Johnny een spoedig herstel toegewenst de moed niet opgeven hé makker .

Groetjes Rudy & Marie-rose
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Verdomme Johnny,

Dat is schrikken ! Hier ben ik echt niet goed van. Gelukkig heb je een goede engelbewaarder en kom je er heelhuids van af.
Laat het aub enkele dagen bezinken vooraleer je definitief beslist om te stoppen met motorrijden. Dat zou pas jammer zijn.
Ik wens je alvast een voorspoedig herstel toe.

Groetjes,

Bart
@ FJR

Bericht door @ FJR »

he Johnny,

wat een slecht nieuws om te horen dat je door een ander bent aangereden.
gelukkig ben je niet zo zwaar gewond geraakt en zul je hopelijk na een tijdje weer de oude zijn.

enne ik wacht hier in de bergen op je hoor van de zomer, het beloven mooie motordagen te worden en die laten we ons niet ontnemen door een ander he maat.

goed herstel toegewenst en tot van de zomer!
Plaats reactie