Kerstmarkt Felix en Jos

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg
Status: Offline

Re: Kerstmarkt Felix en Jos

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen ,

Zo ik kan lezen is het voor iedereen gemakkelijker op zondag , dus dan passen wij ons ook aan voor op zondag te gaan .
Dus zullen we ook van de partij zijn .

Groetjes Patrik en Monique :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

we komen zondag ook eens langs , die van thuis heeft nieuw botten nodig he :D :D
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Heatingmann schreef:we komen zondag ook eens langs , die van thuis heeft nieuw botten nodig he :D :D
Opgelet dat het niet is om onder uw kl... te stampen . :shock: :o :mrgreen: :mrgreen: :oops: ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen ,

Ben afgelopen zaterdag eens effe gaan kijken bij Felix en Jos , was een hele hoop volk en ook nog bekende gezichten tegen gekomen zoals den Vliegemans en vrouwtje , Nicko en Anna , en den Snorry en Sandra en eveneens de kleinzoon van de snor , die was da manneke al nen mocyclette aan het aansmeren , eigenlijk wa vroeg maja :lol: :lol: :lol: ,

Dan op zondag ook eens gaan kijken voor mijne nieuwe helm te gaan afhalen , was weer een hele bende fjrijders aanwezig , zoals vliegemans , den Nicko , den Gert , den Johnny , den Witse , den velomaker en den heatingmann , en den Dolf , den bigger , den sanchez en schoonpaeke en natuurlijk het damesgezelschap . Zijn daarna nog een gezellige pint en nen koffie gaan drinken in Beringen en zo ongeveer tegen dacht ik rond zes uur zijn we weer vertrokken richting huiswaarts .
Het was weer een gezellige bende en een fijne namiddag waarvan we weer genoten hebben . :D :) :cool:
Dan nog opgemerkt dat er een tweetal personen met een verbaasde blik :o wreed lang aan het kijken waren naar een bepaalde tiepe moto , moeilijk om te zeggen welke , maja da zijn fotos van gemaakt door een bepaald persoon , dus als deze wil , kan hij ze misschien effe op deze topic plaatsen . :laughing7: :wave01: :toothy9: :downtown: :toothy: . As da onze veurzitter :naka: gezien had dan hadde iet geheurd zalle.. :violent1: :bokser:

Groetjes Patrik en Monique :lol: :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Nicko

Bericht door Nicko »

Hallo Iedereen......

Wij vonden het heel fijn op de kerstmarkt bij felix een jos,het was een toffe koopjes dag,twee dagen,en er waren veel bekende gezichten van de fjr club,en wij hebben heel wat kunnen lachen,en de sfeer was op en top,zoals je al hebt kunnen lezen van terdonkske wie er allemaal aanwezig was,het was de eerste keer voor ons dat wij zo een evenement hebben kunnen meemaken,voor degenen die er niet bij waren,kan ik alleen maar zeggen dat ze veel gemist hebben, ik moet patrick bedanken die het zo gewild heeft,en aan al de anderen die er bij waren, hartelijk bedankt voor de sfeer en de glimlach die erbij was,

Groetjes Nicko & Anna :D :) :)
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Hier dan de foto's van die 2 personen .
Onze Johnny kon zich nog een beetje inhouden,hoewel hij gelijk ne verliefde puber naar dat machien aan het staren was
Afbeelding
Maar onzen Dolf heeft zijnen :fjr2: willen inruilen voor een zwarte creme car :mrgreen: Afbeelding maar gelukkig was Isabelleke erbij om hem terug op het goede spoor te brengen :lol:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Da's gene moto meer voor den Johnny, hij wordt er veel te smal voor. :shock: :shock: :o :mrgreen: :oops: ;)
Dolf daarentegen kan gerust met da crémekarreke rondtoeren, alleen nog nen toeter en hij kan vertrekken. :mrgreen: :mrgreen:
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie