Ziet er prachtig uit , mé wie hét er model gestaan voor den diene met zén horens .....
Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
De winnaar van de 20e inschrijver was al bekend (Pol & Annita) en dit zonder te champoeteren
Jij zal het dus moeten stellen met nr 21 maar je mag wel op nr 20 staan, wat toch ook nog een troostprijs is he
Tof dat je er toch kunt bijzijn
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik heb nog eens wat tijd kunnen vrij maken om de Zomerrit van de Gert te rijden. En ik zal zeker niet alleen komen want ons Anneke komt ook mee met hare FZ1. Dus Gert werp ons maar bij op de lijst.
Ps: Wij hebben misschien de hoofdprijs gewonnen want ze zeggen altijd de laatste zullen de EERSTE zijn.
Met nog enkele dagen voor aanvang van onze "FJRijders Zomerrit" wil ik jullie er nog eens aan herinneren dat de lijst met inschrijvingen nog open staat voor deelnemers
Iedereen die wil kan zich dus nog steeds inschrijven om samen met ons te komen deelnemen aan deze fantastische zomerrit die onze Gert voor ons in creatie heeft gebracht en waarvoor we hem uiteraard ook dankbaar zijn om dit te willen realiseren
Wij hopen dan ook als bestuur op een talrijke opkomst zodat we jullie met z'n allen kunnen verwelkomen aan de start van onze "FJRijders Zomerrit van 2010"
Tot hoors
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen