zonder enige twijfel man,als 't weer mee zit wordt dat zeker een prachtige rit zoals de vorigen geweest.Zou u ons bij het lijstje willen voegen want deze willen we ook nie misse zulle
Bedankt Gert
De Ghentse Stropkes ...groetjes
Dirk en Carine
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Zoals beloofd meer info; de middagstops worden gehouden in Hotton.Op het pleintje is voldoende parkeermogelijkheid ,we kunnen terecht in Hollywood fast food ,dit is een frituur (pizzatent) waar we meermaals zijn gaan eten tegen betaalbare prijzen .Links en rechts van de frituur zijn restaurants waar we ook terecht kunnen .
Mvg Gert
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Hela Gert , as de geilie samen met die andere (ga géén namen noemen ) er al geweest zen , zén weilie daar dan nog welkom , allé tis van heuren te zeggen hé , ge kunt er éné keer komen en nen tweede keer veur excusausies te brengen aan dei personen hé . Ma ve zullen zien hé . Ziet er trouwens goe uit .
Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Zo vlug gaat dat se makker, jullie namen staan al in de lijst toegevoegd
Tof dat jullie er weer samen willen bij zijn, we gaan er zeker voor zorgen dat het terug een gezellige dag en ook belangrijk, een fantastische rit van maken want onze Gert heeft iets geweldigs mooi voor ons klaar gestoomd zalle
Tot hoors
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik mag mee van mamaharibo als ik beloof van op den bbq mijn manieren te houden zodus is mijn keuze snel gemaakt, braaf zijn en dan rijden we de zomerrit mee
grtj en tot zaterdag
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Degenen die niet meegaan, weten niet wat ze missen en gaan er uitzien zoals op de foto onderaan links
Alle gekheid op een stokje
Het einde van de rit is voorzien in Montenaken, de uitbater verwacht ons en heeft een extrake beloofd . De motoren kunnen op de grote parking staan voor het café "Oude Markt". De uitbater van de frituur heeft beloofd om 30 plaatsen ter beschikking te houden . Er kan zowel binnen als buiten gegeten worden ,het is er netjes en niet duur . Zoals eerder vermeld zijn jullie vrij om van eetgelegenheid te kiezen( 3naast elkaar) .Geen verplichting