Zo met wat geluk toch een zo goed als droge dag gehad. Goed geamuseerd, er rest mij nog een raadsel.
Op de beker die de Max kreeg staat 25 juni, moeten wij vrijdag dan terug voor dat groot vat leeg te drinken?
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en de plezierige dag die we gisteren hebben mogen beleven
We zijn met onze "FJRijders Club" weer eens op de 1e plaats gestrand omdat we met de grootse groep aanwezig waren op het "GM treffen van 2010"
Dit is natuurlijk door jullie toedoen dat het vaandel van de FJRijders gisteren op het hoogste schavotje mocht staan, waarvoor we jullie allen uiteraard zéér dankbaar zijn
Ook nog een dankwoord in naam van de FJRijders aan de mensen die zich steeds belangeloos inzetten om de groep veilig en wel door de straten tot aan de eindbestemming te loodsen
Onze tourguide Slurf (Roger) leid de groep met uiterste nauwkeurigheid zoals geen ander het zou kunnen, dit dan onder begeleiding van de wegkapiteins Snorry (Luc), Koboloi (Michel) en natuurlijk onze Witse (Luc), die zorgen dat de groep bij mekaar blijft en heelhuids hun rit kunnen rijden zonder al teveel last te hebben van het verkeer zodat ze een vlotte en zorgeloze rit kunnen rijden
Dus aan de heren Slurf, Snorry, Koboloi & Witse, van harte bedankt voor jullie inzet naar de Club toe en weet dat jullie de naam "FJRijder" meer dan waardig zijn
Nu kunnen we al uitkijken naar ons volgend evenement en dat is onze jaarlijkse bbq die komende zaterdag doorgaat in ons clubhuis te rotselaar
Spijtig voor degenen die er dit jaar niet kunnen bij zijn, al hadden wij het zelf liever anders gezien
Als we het lot zelf konden tarten, zouden we het zeker niet laten om voor iedereen de perfecte datum uit te kiezen zodat iedereen aanwezig kon zijn, maar......dit is niet de realiteit en we kunnen als bestuur dan ook niet anders dan toezien en hopen op het geluk dat we zoveel mogelijk mensen tevreden kunnen stellen met de vooropgestelde datum
Aan degenen die zich wel hebben kunnen inschrijven willen we zoals steeds vragen om jullie goed humeur zeker niet te vergeten, want dit is het belangrijkste om er een fantastisch feestje van kunnen te maken
Voor al het lekkere eten zorgen wij als bestuur dan wel en jullie mogen er zeker van zijn dat we ieder van jullie van harte zullen verwelkomen op onze jaarlijkse BBQ van de FJRijders
Groetjes en tot wederhoren
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Bij mij is het niet de moto dat telt ; wel degene die ermee rijdt , ik wens je evenveel plezier op de kawa dan op den FJR , we zien je nog wel eens en nog altijd welkom op onze evenementen .