Zondag 20 juni: 11de GENERAL MOTORS MOTORRIJDERS TREFFEN

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
jantje2
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zondag 20 juni: 11de GENERAL MOTORS MOTORRIJDERS TREFFEN

Bericht door jantje2 »

Zo met wat geluk toch een zo goed als droge dag gehad. Goed geamuseerd, er rest mij nog een raadsel.
Op de beker die de Max kreeg staat 25 juni, moeten wij vrijdag dan terug voor dat groot vat leeg te drinken? :?: :?:
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
De Klèinen

Bericht door De Klèinen »

mooie rit en echt belgisch weer wa moet ne mens meer hebben?
ik wil ook nog de wegkapiteins van de rit bedanken voor het werk dat ze verricht hebben.

op naar zaterdag
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste vrienden,

Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en de plezierige dag die we gisteren hebben mogen beleven :wav: :headbang:
We zijn met onze "FJRijders Club" weer eens op de 1e plaats gestrand omdat we met de grootse groep aanwezig waren op het "GM treffen van 2010" :cheers:
Dit is natuurlijk door jullie toedoen dat het vaandel van de FJRijders gisteren op het hoogste schavotje mocht staan, waarvoor we jullie allen uiteraard zéér dankbaar zijn :notworthy:
Ook nog een dankwoord in naam van de FJRijders aan de mensen die zich steeds belangeloos inzetten om de groep veilig en wel door de straten tot aan de eindbestemming te loodsen :salut:
Onze tourguide Slurf (Roger) leid de groep met uiterste nauwkeurigheid zoals geen ander het zou kunnen, dit dan onder begeleiding van de wegkapiteins Snorry (Luc), Koboloi (Michel) en natuurlijk onze Witse (Luc), die zorgen dat de groep bij mekaar blijft en heelhuids hun rit kunnen rijden zonder al teveel last te hebben van het verkeer zodat ze een vlotte en zorgeloze rit kunnen rijden :evil5: :jerk: :thumbleft:
Dus aan de heren Slurf, Snorry, Koboloi & Witse, van harte bedankt voor jullie inzet naar de Club toe en weet dat jullie de naam "FJRijder" meer dan waardig zijn :downtown: :headbang: :notworthy: :thumbright:

Nu kunnen we al uitkijken naar ons volgend evenement en dat is onze jaarlijkse bbq die komende zaterdag doorgaat in ons clubhuis te rotselaar :salut:
Spijtig voor degenen die er dit jaar niet kunnen bij zijn, al hadden wij het zelf liever anders gezien :dontknow:
Als we het lot zelf konden tarten, zouden we het zeker niet laten om voor iedereen de perfecte datum uit te kiezen zodat iedereen aanwezig kon zijn, maar......dit is niet de realiteit en we kunnen als bestuur dan ook niet anders dan toezien en hopen op het geluk dat we zoveel mogelijk mensen tevreden kunnen stellen met de vooropgestelde datum :help: :smileinbox:
Aan degenen die zich wel hebben kunnen inschrijven willen we zoals steeds vragen om jullie goed humeur zeker niet te vergeten, want dit is het belangrijkste om er een fantastisch feestje van kunnen te maken :occasion18: :occasion16: :rolf:
Voor al het lekkere eten zorgen wij als bestuur dan wel en jullie mogen er zeker van zijn dat we ieder van jullie van harte zullen verwelkomen op onze jaarlijkse BBQ van de FJRijders :occasion14: :notworthy:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

@ alle deelnemers aan het GM treffen :arrow: Thx for coming. :thumbleft:

Speciaal thx aan Tourguide (slurf) - Wegkapiteins (Max - Koboloi - Witse)

Ditmaal waren we niet enkel de plezantste :fjr2: groep maar ook de grootste :cheers: :cheers: :cheers:
We zijn dan ook met de grootste beker huiswaarts gekeerd :shock: :shock: :shock:

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Andere foto's :idea: zullen nog wel op het forum verschijnen :!: (er waren toch fotograven aanwezig) :mrgreen:
En nu aftellen naar zaterdag e.k. :o

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
burton

Bericht door burton »

Hey FJRijders,

Langs deze weg wil ik alle FJRijders bedanken om een tevreden Kwak rijder mee op sleeptouw te nemen.

Het prijsverschil wat ik van een Yam dealer kreeg (3200€) tegenover een Kwak dealer (6700€) voor mijn Fjr van

2003 was te groot. Nu ik gisteren deze rit met jullie heb meegereden kan ik alleen nog maar zeggen, spijt dat ik

een Kwak heb gekocht, nee. Spijt dat ik nu niet meer bij de de groep behoor, EEN GROTE JA. Jullie zijn allemaal

motards met een gouden hart.

Groetjes, Burton.
gert

Bericht door gert »

Hoi Burton :D

Bij mij is het niet de moto dat telt ; wel degene die ermee rijdt , ik wens je evenveel plezier op de kawa dan op den FJR , we zien je nog wel eens en nog altijd welkom op onze evenementen .

Mvg Gert ;)
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Klik voor fotocollage

Groetjes,De Stropkes :D & :D
Dirk en Carine
Laatst gewijzigd door Abeloos op 09 jul 2010 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbele posting
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie