Bij deze moet ik jammer genoeg afzeggen , de reden hiervan is een werkongeval , ben met ladder en al naar beneden gedonderd tijdens het tuberen van een schouw en heb verschillende kneuzingen aan ribben, heup en schouder gelukkig is er niks gebroken zodat de zomerrit niet in gevaar komt
Mijn excuses voor het laattijdig afzeggen, had graag meegegaan maar zie me zondag nog niet met de moto rijden
Oei, dat is geen goed nieuws maat.
Ik weet er van mee te spreken als je zo'n paar meter uit de lucht komt gevallen. Dat doet heel veel pijn en daar zul je de komende weken nog wel last van hebben. Doe alles op het gemak, veelm rusten en het herstel komt vanzelf.
Hou je goed en we zien je spoedig terug.
De inschrijvingen zijn afgesloten. Hieronder het lijstje met de deelnemers zoals vandaag doorgeven aan de catering.
Komt zeker de volgende dagen nog eens kijken naar dit topic voor de laatste info & stand van zaken.
De GPS route zal morgen met de elektronische post verstuurd worden.
Indien er nog mensen naar de R.V. punten komen......laat het ons weten a.u.b.
Ter info: In het oosten van ons belgenlandje zal het droog blijven tot na de Snorryrit met dank aan Frank
See you,
Snorry
Gertje verzorg je maar een beetje, rust goed uit , laat ons Christianneke u maar goed in de watten leggen en zorg ervoor dat je tegen de zomerrit terug voor 100 % in orde bent . Hopelijk heb je niet teveel pijn en dan zal alles weeral snel vergeten zijn .
Als alles goed is ligt de GPSroute nu in jullie mailboxke
(behalve Witte ongeldig emailadres)
De tourguides & wegkapiteins zijn er klaar voor om jullie morgen een ongelofelijke dag te bezorgen. Ook het weer zal best meevallen, we houden het in het oosten heel de Snorryrit droog.
Hieronder de belangrijke zaken nog eens op een rijtje.
* De vertrekplaats is Le Central, Grand Place 25, Huy. Coördinaten N50 31.096 E5 14.447
* Samenkomst tussen 8:15u-9:15u
* Gelieve bij aankomst uw BBQbonnentjes af te halen bij ons lief Sandrake (graag gepast geld a.u.b)
* Briefing 9:15u.
* Vertrek stipt om 9:30u.
*Gelieve in Huy met tenminste halfvolle tank te vertrekken. In Luxemburg (na 150km ) is er een tankstop voorzien. Hier kunnen rook- en drankwaren aangekocht worden.
* Vergeet vooral jullie goed humeur niet
Indien er nog mensen naar de R.V. punten komen......laat het ons weten a.u.b.
Hopende U morgen allen te mogen verwelkomen,
Snorry
@ Gert, verzorg u maar goed en snel beterschap.
Laatst gewijzigd door Snorry op 05 jun 2010 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Ritje goe ontvangen van den fakteur , ziet er weer goe uit .
See you all on sunday .....
@ Gert ,
Deju jung toch ge doet ne mens nogal verschieten , rust u goe uit en ons Christianneke doet de rest , en Christian als de Gert heum nie veugt geeft me maar een seintje dan zulle we hem effe komen op zen plaats zetten .
Groetjes Patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
sorry voor de late reaktie, maar net terug uit La douce France, moet spijtig genoeg de nacht doen voordien en zal dus niet op tijd kunnen zijn.
bijgevolg geen deelname
in ieder geval aan alle deelnemers een prachtige en zeker ook veilige tocht toegewenst
Gertje laat u maar eens goed verzorgen en verwennen, en een spoedig herstel gewenst.
NB: Zo op daken kruipen en schouwen herstellen moet ge overlaten aan de jonge mannen.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten