Openingsrit 18/04/2010

Plaats reactie
lex_yam
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2014
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door lex_yam »

er moet iemand de laatste zijn :oops:
zou er graag willen bijzijn ,vertrekpunt groot-bijgaarden 6h55
met onbijt graag . groetjes alex :lol: :lol: :lol:
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen

Bericht door Abeloos »

Alex,

Dat je erbij bent is nu zeker,
dat je de laatste ben nog niet ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
fzs1000

Bericht door fzs1000 »

nr 38 r.v. drongen + 1 ontbijt aub ..
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen

Bericht door Abeloos »

Gunter,

Staat ook genoteerd.

Met jou inschrijving vestigen we een nieuw record aan aantal deelnemers en aantal deelnemende motoren ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition

Bericht door FJR-Freak Max »

Vrienden,

Hier nog eens een overzicht van de RV punten die we aandoen en wie we waar dan ook verwachten op de opgegeven plaatsen
:idea:

FJR-Freak Max schreef:Deelnemers,

Hier ben ik dan met enkele R.V. Punten die ik ga aandoen om gezamelijk naar de startplaats van onze openingsrit van dit seizoen te rijden :!:

Indien jullie wensen kunnen jullie op één van de volgende vooropgestelde plaatsen aanpikken, laat wel even weten waar we je mogen verwachten zodat we elkaar niet gaan mislopen :oops: . Let wel dat je tijdig aanwezig bent op het R.V. waar je je voor opgegeven hebt want er zal stipt vertrokken worden volgens de opgegeven uren van vertrek :!:

Het eerste R.V. punt is te Rotselaar op de carpool parking ( N50°56.343 E4°44.215 ) juist voor de rotonde als je van de E314 komt richting rotselaar.
Hier vertrekken we om 6u30 richting Groot-Bijgaarden waar ons volgend R.V. punt zal zijn.

Aanwezigen te Rotselaar :

- Max & Fanny
- Vliegemans & Wezemans
- Nicko & Anna
- Heatingmann
- .....

Het tweede R.V. punt is de parking in Groot- Bijgaarden ( N50°52.858 E4°15.312 ) op de E40 richting Gent.
Hier komen we aan om 6u55 en houden een korte pauze, onze trip zal stipt om 7u05 verder gezet worden richting Drongen

Aanwezigen in Groot-Bijgaarden :

- Martine
- Jacky
- Lex _Yam
- .....
- .....

Het derde R.V. punt is het tankstation op de E40 in drongen ( N51°02.065 E3°38.310 ) richting kust.
Hier arriveren we om 7u30 en na tevens een korte pauze te hebben gehouden vertrekken we hier terug stipt om 7u40 richting Mannekensvere

Aanwezigen in Drongen :

- Jantje 2
- Fandango & Domino
- FJRRené & Nansy
- Michel & Sylvie
- De Stropkes
- Motoplezier & Martine
- Patrick
- José
- fzs1000
- Chief & Erika
- .....

In Mannekensvere op de E40 aan het Texaco benzinestation ( N51°08.131 E2°49.198 ) komen we aan om 8u15 en gaan we tanken om zeker te zijn dat we onze volledige rit kunnen uitrijden, want zoals iedereen ondertussen al wel zal weten is het niet evident om op Franse bodem te kunnen tanken, daarom dat we willen vermijden dat er iemand problemen zou hebben met een lege tank !
Hier zetten we terug aan om 8u30 richting startplaats, waar ze ons dan mogen verwachten omstreeks 8u45 om te kunnen ontbijten voor we van start gaan met de "FJRijders Openingsrit van 2010"
:cheers: :headbang:

Nu nog enkel hopen dat de weergoden ons goed gezind zullen zijn :sunny: en dat ieder van jullie zoals steeds voorzien is van zijn goed humeur om er een geslaagde dag van te kunnen maken :wav:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hey Arne & Max,

Heb het weerbericht gezien en ze geven voor Zondag :D droog weer.Joepie :cool: ,we gaan er van genieten.Alleen wat friskes.Maar we zijn al gelukkig dat het dat is.Alé tot zondag dan beste Makkers.

Dirk :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirk,

Onze organisator Arne en zijn vriendin Debbie zijn er alvast klaar voor om ons zondag aan de startplaats te ontvangen :cheers: :thumbleft:
Alles is goed voorbereid en momenteel worden de laatste details afgewerkt om jullie zondag van een mooie rit te voorzien :notworthy: :headbang:
Nu nog hopen dat de weergoden ons niet in de steek laten en dat alle deelnemers voorzien zijn van hun goed humeur, dan zijn wij er zeker van dat onze openingsrit een voltreffer zal worden :wav: :thumbright:
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Groetjes en tot zondag :wave01:

Max ;o)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
De Klèinen

Bericht door De Klèinen »

zou het te laat zijn om nog mee te rijden?
maar wij moeten geen ontbijt
gert

Bericht door gert »

Christophe kom maar af ,hoe meer zielen hoe meer vreugde ;ge moogt zelf uw partner meebrengen ;als FJRijder dewelke nog geen clublid is vragen we een kleine bijdrage van 5eurokes maar als ge clublid wordt voor 20eurokes zijt ge het gans jaar daarvan verlost :!: en tevens welkom op alle clubevenementen zoals BBQ aan zeer gunstige tarieven en ook op de nieuwjaarsreceptie (gratis) en onze toffe compagnie krijgt ge er zomaar bij ;ook de clubreis in september is een aanrader :!: ge ziet we zijn zeer sociaal :cool:

:D :D tot zondag :D

Mvg Gert ;)
den boete

Bericht door den boete »

Ik kan niet mee omdat ik 's namiddags moet werken. :cry:
Als ik op tijd uit mijn bed geraak kom ik jullie wel uitwuiven in Drongen.

Groeten,
Den Boete
Plaats reactie