Nieuwjaarsreceptie 2010

fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: 2010

Bericht door fjrmarcel »

Aan de mannen (en vrouwen ) van het bestuur,bedankt voor de fijne namiddag zoals gewoonlijk was het weer tip top in orde. Wij hebben ons heel goed geamuseerd, jammer dat er weer enkele kilootjes bijgekomen zijn van al de goede spijzen. :naka:
Weer veel nieuwe mensen leren kennen, straks word de vergaderzaal te klein. :shock: :shock: :mrgreen:
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Nicko

Bericht door Nicko »

Aan al de mannen en vrouwen bedankt voor de hele mooie dag van gisteren,het was was heel gezellig en tof, het is voor al de komende jaren voor herhaling vatbaar, jullie zijn allemaal zo vriendelijk,het is een dag om nooit te vergeten,het is een dag om in te kaderen,nu weet ik met welke mensen ik te doen heb hé,wij hebben goed kunnen lachen met een drankje en hapje erbij, groetjes uit limburg, Nicko. :fjr2: :wav:
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Aan de dames en heren van het bestuur,

Het was zoals altijd een hele gezellige en fijne namiddag, we werden weer goed voorzien van spijs en drank, ook weer vele nieuwe gezichten gezien die zeer welkom waren op de receptie.
Bij dit evenement zijn we weer vertrokken voor een nieuw jaar.
We kijken er al naar uit bij de volgende rit in april. Voor degene die niet aanwezig konden zijn, jullie hebben weer een fijne namiddag gemist die weer tot in de puntjes verzorgd werden.

Groetjes Patrik en Monique

:thumbleft: :thumbleft: :headbang: :headbang: :thumbright:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Vrienden,

Het belangrijkste voor ons is dat jullie ervan hebben genoten :cheers: :headbang: en terug kunnen blikken op een toffe namiddag en avond met vrienden onder elkaar :wav: :occasion14:
Voor ons was het althans een fijn weerziens en we kijken nu al uit naar ons volgend evenement om jullie met z'n allen terug te mogen verwelkomen :notworthy: :thumbright:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

Naar goede jaarlijkse gewoonte was de nieuwjaarsreceptie weer "toppie" :blob8: . Lekkere hapjes & drankjes, met dank aan Inbev voor het vroegtijdig afblazen van de staking :D Telkens weer is het een fijn weerzien na enkele maanden van inactiviteit.
Ook vele nieuwe leden :newbie: ....maar die voelden zich daar al direct thuis in dat "plezant clubke" :o :D
Aan alle deelnemers en vooral het bestuur, bedankt voor de gezellige dag :thumbright:
Nu nog enkele weken aftellen en het motorseizoen kan beginnen, we zien er echt naar uit :cool:

Tot binnenkort, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
gert

Bericht door gert »

Hoi ; :D :D

Zoals steeds heb ik genoten van jullie gezelschap :thumbleft: en toffe sfeer bij de receptie ; ik kijk er steeds weer naar uit om samen met jullie op pad te gaan ; vrienden clubleden klaar voor 2010 :?: ik en Christiane wel

mvg Gert :D
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Beste bestuursleden en alle helpers die daar weer alles tot in de puntjes hebben verzorgd,

De Stroppekes hebben weer eens een aangename namiddag gehad daar in Rotselaar(Wesemaal).Laat ons hopen dat we samen nog vele jaren zo mogen starten aan een nieuw seizoen.Wij zijn er in ieder geval klaar voor ,om te sleutel om te draaien van den :fjr: op 18/04/'10.Bedankt voor al deze lekkere hapjes en al het gezonde daar boven op.Weer nieuwe gezichten gezien en leren kennen om in het nieuwe seizoen mee op zwier te gaan.Eigelijk kan 2010 al niet meer stuk op mee te starten.Ik zeg het steeds en zal het nog veel zeggen,"Leuke mensen,maken een leuke club".Spijtig voor de andere bekende gezichten die er niet bij waren.Laten we er samen nog een mooi fjr...jaar van maken.Groetjes aan ieder en tot binnenkort dan.

Dirk :lol: & Carine :lol:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Fandango

Bericht door Fandango »

" Gezellig en leuk "..
Durft hier nu niemand de waarheid te schrijven?
Het was helemaal niet gezellig én leuk, het was gewoon ongeloofelijk gezellig en keileuk ! :D :D
Dank aan het voltallig bestuur maar zeker aan de dames achter de schermen, zijn waren druk in de weer bergen werk te verzetten terwijl hun heren, sommige met ontblote behaarde borst, maar wat rond stonden rond te draaien. :D :D
Thanks aan al de aanwezigen voor de toffe sfeer.
Ik heb me echt reuze geamuseerd, volgens mijn vrouwke toch want ik herinner me er niet veel meer van..mijn laatste koffie was me niet goed bevallen.
Soit, hup naar het verse seizoen vol veilige kilometers en schuddende Roadsmarts.

Fandango
bigger

Bericht door bigger »

Onze eerste nieuwjaarsreceptie, geen 100 maar 200% meegevallen als al de rest ook zo leuk is dan verheug ik mij op het nieuwe seizoen.
grtz,bigger
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Bigger,

Daar gaan we zeker ons uiterste best voor doen omdat ook tot in de puntjes af te werken makker :notworthy:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie