Eindejaarsactie op een MRV3 Cursus

Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Eindejaarsactie op een MRV3 Cursus

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste club & Forumleden, ;)

Na 2 super geslaagde MRV3 cursussen in de loop van de voorbije maanden, willen we aan iedereen nog eens de kans geven om een bochten stage te gaan volgen bij onze gekende en erkende motorrijschool "Motor Rijvaardigheid Vlaanderen" :!: (op volgende link vind je alle informatie van onzen Arthur en zijn MRV team http://www.m-r-v.be/)

Daarom willen we als bestuur een 3e en laatste editie als eindejaarsgeschenk voor dit jaar organiseren op zaterdag 31 oktober :headbang:

Om ieder Clublid te stimuleren hieraan deel te nemen, geven wij als bestuur elk clublid €35,00 korting als eindejaarsgeschenk :shock: op de normale kostprijs van €125,00 voor deze cursus :arrow: hierbij is dan al reeds in voorzien, een stevig ontbijt en de huur van het intercom systeem dat elke deelnemer terbeschikking krijgt :idea:
Voor deze cursus zijn we beperkt tot een max. van 6 deelnemers, dus wie zich snel inschrijft kan mee gaan genieten van de bochtenstage en de EXTRA EINDEJAARS KORTING die je van ons krijgt als stimulans :headbang:

Voor onze forumleden hebben we tevens ook een verrassing :idea: :smileinbox:
Indien ze wensen om aan deze bochtenstage deel te nemen willen wij hun een gunst bewijzen en krijgen ze van ons tevens als EINDEJAARSGESCHENK een korting van 15% op de prijs van €125,00 als ze intekenen voor de MRV3 cursus :!:
Profiteer er dus van nu jullie deze mogelijkheid krijgen :thumbleft:

De Cursus ziet er dus als volgt uit:

Na een stevig ontbijt krijgt u een theoretische uiteenzetting van de basis bochtentechniek en een voorstelling van de verschillende types bochten. Daarna volgen er een reeks specifieke oefeningen op het terrein waarbij de kijk- en bochtentechniek centraal staan.

Na deze oefeningen volgt er een gevarieerde rondrit op de openbare weg. Gedurende deze rit zal de instructeur voor u steeds de ideale en veilige bochtenlijnen voorrijden zodat u meer vertrouwd geraakt met het correct inschatten van snelheid, afstanden, rempunten en het vlot rijden in een bochtige omgeving.

Tijdens deze rit staat u steeds onder begeleiding van een instructeur, hiervoor maken wij gebruik van een intercom systeem zodat elke cursist in verbinding staat met de instructeur, hij zal u tevens de nodige feedback geven en u veilig over het traject loodsen. Naast de voorziene rustpauzes is er ook tijd voorzien voor een stevige maaltijd maar deze is wel niet bij voorzien in de betaalde prijs voor de cursus :!: .

Na het beëindigen van de rondrit worden met de deelnemers de persoonlijke vorderingen geëvalueerd en besproken zodat het rijden in een bochtige omgeving voor u geen geheimen meer heeft.

Na de rit ontvangt u een certificaat dat bij een aantal verzekeringsmaatschappijen wordt aanvaard om korting te verkrijgen.

Groepen:

Om u de maximale ondersteuning te kunnen geven wordt er gewerkt in kleine groepen van 6 cursisten per instructeur.

Tijdspanne van de cursus: 1dag van 08.45u tot 18.00u

Prijs voor onze Clubleden: €125,00 - €35,00 = €90,00 inclusief het stevige ontbijt + het gebruik van een intercom systeem :salut:

Prijs voor onze Forumleden: €125,00 - 15% = €106,25 inclusief het stevige ontbijt + het gebruik van een intercom systeem

Deelnemerslijst :

- Edje
- Den Boete
- .....
- .....
- .....
- .....
- Max

Wie zijn de gelukkigen die van ons aanbod willen genieten :?:

Info voor de deelnemers :idea:

Uw betaling voor deze cursus kunt u doen op onze FJRijders rek. nr: 734-0194589-16 met vermelding van : MRV cursus en je Nickname
Let wel op ! ! ! U bent pas zeker van deelname na betaling, deze moet ten laatste 3 dagen voor aanvang van de cursus op onze rekening staan.

Indien u nog vragen hebt horen wij dat graag en zullen je dan zovlug mogelijk van antwoord dienen :headbang:

Groetjes :wave01:

Het Bestuur :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Fandango

Re: Eindejaarsactie op een MRV3 Cursus

Bericht door Fandango »

Ga dat zeker volgen, maar dan volgend jaar..vind het persoonlijk niet het gepaste seizoen om wat in de bochten te gaan fladderen..
Maar niettemin een prachtig initiatief van de club uit! :headbang:

Sweet dreams,

Fandango
den boete

Bericht door den boete »

Lap zeg, ik heb de laten die dag.
Op die manier zal ik nooit leren rijden :cry:
Blue Thunder

Bericht door Blue Thunder »

Mmm, Herentals, zeg je? Ik ga kijken of ik deze cursus niet kan meepakken. Is achter mijn deur.
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Blue Thunder , zeker doen als je kan is zeker de moeite en dat beetje geld waard . Het is een dag die je niet snel zal vergeten daar hij op een prachtige manier wordt gegeven door ervaren mensen waar je zeker iets kan van leren .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Blue Thunder

Bericht door Blue Thunder »

Ik weet het. Ik heb daar de cursus van wegkapitein gevolgd. Professionele mannen daar, zulle.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Allee mannekes en eventueel vrouwtjes, grijp deze kans nu wij jullie die willen geven :notworthy:
Je moet geen schrik hebben van een beetje nattigheid hoor, je moet in alle weersomstandigheden een bocht kunnen nemen zalle :dontknow:
Wie weet is het op die dag nog mooi weer en dan ga je spijt hebben dat je van ons aanbod niet geprofiteerd hebt :oops:
Als eindejaarsgeschenk hadden we geen beter cadeau kunnen bedenken waar de snelste beslissers van zouden kunnen gaan genieten :smileinbox:
Schrijf je dus zo snel mogelijk in want de eerste 6 zijn de gelukkigen :evil5: :thumbright:

Het Bestuur

Afbeelding
edje
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Antwerpen

Bericht door edje »

Tja Max,

Het kriebelt geweldig maar zoals Fandango terecht opmerkt: het is zo'n rare tijd van het jaar om toeren gaan uit te halen niet? :dontknow:
Bladeren op de weg, nat... :(
Anders graag hoor.

Grtjs
:razz: :razz: :razz:
FJR 1300 Tech Graphite
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Hey Edje,

In de zomer kan het ook nat zijn en dan hebben de meeste de bibber op hun lijf als ze ne bocht zien aankomen :oops:
Zo'n cursus diend niet om toeren gaan uit te halen hoor, ze maken je vertrouwd met de situatie waar je je in bevind :idea:
Het zijn op zulke momenten dat je die cursus het hardst nodig hebt, vraag het maar eens aan de mensen die al een curus gaan volgen hebben met regenweer, ze zullen wel beamen dat je daar het meest aan hebt om vertrouwen te kweken :!:
Zet je angst van dat beetje nat opzij en je zal zien dat je ons dankbaar bent dat je de cursus gaan volgen hebt :headbang:
Doe jij de eerste stap en laat je naam op de lijst zetten, de anderen die er juist zoals jij over denken zullen dan wel volgen om hun in te schrijven :smileinbox:

Greetz,

Max :cool:

Afbeelding
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen

Bericht door Abeloos »

De vorige MRV3 cursus die is doorgegaan van FJRijders was ook een natte dag. Van in de voormiddag is het ligt beginnen regenen, net voldoende om het oefenterrein nat te maken. Iedereen heeft de oefeningen tot een goed einde gebracht zonder ook maar een moment van onnodig risico. In de namiddag is het harder beginnen regenen en zijn we toch de baan opgegaan. De snelheid is aangepast aan de weersomstandigheden opdat er toch volgens de juiste lijnen kon worden gereden. Het nemen van op- en afritten hebben ze toen geschrapt opdat het veilig zou blijven.
Korte samenvatting: De mensen van MRV passen ten alle tijde hun cursus aan volgens de weersomstandigheden en volgens de individuele deelnemers.
Tevens toch even aanhalen dat zulke cursus echt wel een leerrijke ervaring is. Ik heb voor mezelf al beslist om deze afwisselend met MRV4 om de 2à3 jaar opnieuw te volgen om alert te blijven ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Plaats reactie