hierbij een woordje van mijn trip naar de bovenvermelde streek.Heb daar een goed bikerhotel gevonden met alles erop en aan.De eigenaar heeft ook een hart voor motorrijden.Wij zijn daar 4 dagen goed verzorgt geweest,mooie kamers,goed culinair in de watten gelegd enz.Het is een zeer mooie streek om te rijden.Onze trip is begonnen via ; Jodoigne .....Huy...Hamoir....Vielsalm....Trois-Ponts.....Vianden.....Echternach.....Hagenau....Bad-Petestal(Griësbach).Hotel is Schwarzwaldgasthof Schützen.Zie in de Gids 101 Adressen.com....staat onder groen nummer 56.
Bij regenval geen probleem de natte kledij wordt afgegeven en de dag nadien is deze al weer mooi droog.Ze zijn er op voorzien in het hotel,wat een troef is.Motoren kunnen ook in een garage gezet worden,natuurlijk is de plaats beperkt als er veel bikers terplaatse zijn om het zelfde moment.Eens de moeite waard op een kijkje te nemen in het kleine HEXENLOCHMüHLE....Heksenhuis.We hebben ook eens geproefd van de Duitse geneugten in LöCHERHANSENHOF bij de familie Huber.Bij deze worden er daar de traditionele EDELKIRSCH-Likeur gemaakt...lekker maar zeker gevaarlijk als je me begrijpt...Dus 't is daar volop genieten als je mij vraagt.
EEN AANRADER !!!!! neem het van het Ghentse Stropke

Groeten,en als je gaat zal het je niet beklagen !!!