waypoint symbolen .

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
filo
125 cc
125 cc

waypoint symbolen .

Bericht door filo »

Is het mogelijk voor zelf waypoint symbolen aan te maken ,zo ja hoe doet men dit.In mapsource staan blauwe bollen als symbool custom, dus vermoedelijk kan men die gaan aanpassen of heb ik het mis ???? :idea: :?:
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Zelf aanmaken denk ik niet, maar je kan ze wel wijzigen dacht ik in andere symbolen. Ergens in de menu dacht ik, of is dat enkel in MapSource???

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
vivaro

Bericht door vivaro »

Is het mogelijk voor zelf waypoint symbolen aan te maken
Met het gratis program"xImage" te downloaden op Garmin site,
kunt ge dat zonder problemen.
Dream
1300 cc
1300 cc

waypoints

Bericht door Dream »

Aansluitend hierop ook een vraagje dan moet ik het zelf niet opzoeken hhhmmm weeral tijd gespaard :-)
Ik merkte reeds op dat er meer waypoints symbolen in mapsource zijn dan in de streetpilot zelf, wanneer ik dus een symbool koos dat niet in de sp III aanwezig was kreeg je een zwart blokje ( bassissymbool dus ), zelf heb ik ook interesse om symbolen te maken maar wat baad het bvb wanneer je ze in je streetpilot oplaad en enkel een zwart blokje krijgt of heeft iemand hiervoor een oplossing?

thx, Edwin
vivaro

Bericht door vivaro »

Spijtig maar de streetpilot wordt niet ondersteund door xIMage,
ge zult het met jou zwarte blokjes veder moeten doen.
Vivaro
Dream
1300 cc
1300 cc

waypoint

Bericht door Dream »

Thx,

Dacht het al, was ff gaan piepen op de garmin site en sp III stond er idd niet bij
Gesloten