Pagina 1 van 2
rearwheel "huger"
Geplaatst: 04 feb 2005, 21:55
door den R1 zot
Op de meeste sportieve fietsen is er op de achterbrug een spatbord over het achterwiel. Bestaat dit ook voor een FJR
Groetjes,
den R1 zot
Geplaatst: 04 feb 2005, 23:05
door Firechief
Ik heb dit ooit al eens gezien op een andere FJR site, maar kan me niet meer herinneren op welke. Als ik niet mis ben is er iemand in de club die dit van plan is om te plaatsen. Seabiker weet het mss wel.
Firechief
Geplaatst: 05 feb 2005, 06:01
door Gunner
Inderdaad, ik heb een tijdje gezocht voor dit item, ik had het ook op mijn diversion 900S geplaatst, nu, ik had er eentje gevonden op de Franse site
http://www.secdem.fr en wou deze bestellen via mijn dealer doch gisteren kreeg ik een melding dat ze een ander merk gevonden hadden via bike-design uit Zele (staat nog niet op de website) van het merk Topline, ongespoten= 126,-? in het kleur van de moto = 202,-?.
Waarom mijn dealer de topline verkiest:
1. ze zijn tevreden over de kwaliteit van hun producten
2. Belgische importeur/franse Secdem moeilijk bereikbaar (reageert traag op email)
3. Secdem product bestaat uit kunststof+RVS
4. Topline product is uit ??n stuk kunststof
Nu leverings tijd is ongeveer 3 weken, ik heb het besteld in GalaxyBlue.
Zodra ik het geplaatst heb zal ik foto's nemen en eventueel op het forum zetten.
Geplaatst: 05 feb 2005, 19:56
door den R1 zot
Prachtig Gunner!
Ik zal zeker eens komen kijken op ??n van de meetings.
groetjes,
den R1 zot
Geplaatst: 05 feb 2005, 21:16
door seabiker
dit is de sedcam!
Geplaatst: 05 feb 2005, 22:19
door Firechief
Ben je daar zeker van Francis? Op de site van SECDEM staat er een ander model.
Firechief
Geplaatst: 08 feb 2005, 17:50
door Firechief
Geplaatst: 08 feb 2005, 19:18
door Gunner
Firechief,
Dat type van dat merk is dus in bestelling voor mijn machien!
Nu nog afwachten.
CU
Dr
Geplaatst: 08 feb 2005, 19:42
door den R1 zot
Helpt deze huger uw enkels droog te houden?
Ik heb namelijk snel natte laarzen (enkels) en dit komt door de (spat)regen van het achterwiel.
Groetjes,
den R1 zot
Geplaatst: 09 feb 2005, 14:32
door fjrbakkerken
zou da ook helpen tegen spatten op de topkoffer
Geplaatst: 09 feb 2005, 19:10
door Gunner
Op de Diversion had ik ook steeds vuile zijkoffers (niet zo erg als op de FJR, banden maat weet je wel) en toen ik de rear-hugger had gemonteerd was dit voorbij, evenals de vuile achterbrug, vering.
Wat de topkoffer betreft, tja daarvoor zal men moeten uitkijken naar een verlengstukje van het bestaande spatbord denk ik. in elk geval zodra het spul gemonteerd is word het uitdrukkelijk getest
CU
Dr
Geplaatst: 09 feb 2005, 19:23
door den R1 zot
Thanks gunner!
Groetjes,
Geplaatst: 16 mei 2005, 13:45
door Gunner
Eindelijk staat het er op!! sedert zaterdag namiddag is de rearwheal hugher geplaatst, wat op zich niet gemakkelijk was want men heeft bijna 2 uur er aan gewerkt! er moest een stuk weg geslepen worden van de originele binnen bekleding onder het zadel. Of het nu echt loont weet ik nog niet, 't is mooi weer dus wordt de FJR nu niet echt vuil
Prijs:
Rearhugher = 142,- ?
Spuiten = 60,-?
Montage = 64,17?
Totaal = 266,17 ?
Wat mij achteraf bekeken toch teveel is
Ik heb geprobeert om 7 foto's te versturen, 'k krijg steeds de melding dat het gelukt is doch hij geeft steeds de zelfde link door en als ik die plaats dan krijg ik geen verder foto in de preview van dit bericht, dus voorlopig moeten jullie maar te vreden zijn met deze twee foto's. Wie de andere foto's wenst moet maar emailen dan stuur ik ze door (hogere resolutie)
CU
Dr
Geplaatst: 16 mei 2005, 16:56
door karl
Hi Gunner,
Heb jij daar dan nog twee uur koffie zitten drinken bij Nico ?
Gelukkig was ik dan net voor u voor mijn onderhoud.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Geplaatst: 16 mei 2005, 23:58
door Wimme 4
Hi Gunner,
Hou ons vooral op de hoogte van de resultaten, want zoals we voor de website crash konden zien, bleken er toch enorm veel mensen in ge?nteresseerd te zijn (waaronder mezelf).
Het lijkt mij dat de secdem er wel iets beter uitziet eenmaal geplaatst, of ligt dat aan de hoek van waaruit de foto's genomen zijn ?
Greetz
Wimme 4
Geplaatst: 17 mei 2005, 14:41
door Gast
Karl, inderdaad 2 uurtjes koffie slurpen,
'k niet kunnen slapen s'nachts, en niet van de rekening maar van de koffie uit een pas opgekuist machiene

Dat is wel spijtig dat je niet bij de werkzaamheden mag bijblijven en kijken want men was daar aan het slijpen etc het deed geen deugd aan mijn oren!
Wimme 4, dat zal aan mij liggen niet aan de hoek
Alle foto's kunnen bezichtigd worden op mijn site
http://users.telenet.be/andre.hoogewys
CU
Dr
Geplaatst: 17 mei 2005, 14:45
door Gunner
Jupla, berichtje hierboven is van mij!!
'k heb ingelogd en direct gereageerd doch ik was NIET ingelogd!! raar maar waar
CU
Dr
Geplaatst: 17 mei 2005, 19:03
door den R1 zot
Ik ben even gaan snollen op uw site.
(Leuke site trouwens)
Helaas denk ik dat deze uw enkels niet zal drooghouden.
Het ziet er nogal smal uit.
Maar zogauw het regent ga je wel effe rijden h?.
Ik ben toch benieuwd naar het resultaat.
Duur setje blijkbaar.
Groetjes,
den R1 zot
Geplaatst: 18 mei 2005, 20:58
door Big Jomb
Hallo iedereen,
Ik ben ook geinteresseerd in die Hugger, maar inderdaad ? 266 vindt ik ook veel geld, en dan komt er nog breek- en slijpwerk aan te pas, hebben ze deze dan niet op maat?
Slukes,
Johan
Geplaatst: 19 mei 2005, 18:56
door Gunner
Hallo Big Jomb, inderdaad de eind som is veel teveel.
De gardebou alleen is 142? gespoten in een witte primer, een spuitbus kost niet al te veel dus kan U dit inderdaad beter (goedkoper) doen.
Het weg slijpen van de originele binnen bekleding is echter noodzaak omdat het anders (onzacht) contact maakt met de band gardebou bij het inveren.
Trouwens ze hebben niet alles weg genomen wat op de bijgeleverde papieren stond, normaal moest er ook nog links en rechts ter hoogte van het wielcentrum nog een flinke boog weg genomen worden doch bij het nader bekijken was dit echter niet nodig.
Ik hoop

dat het morgen regent, dan kan het eindelijk eens getest worden.
CU
Dr