zoals je ziet schreef men een artikel over het Auvergne treffen in een Franstalig motorenblad! Zodra ik het volledige artikel thuis toegestuurd krijg publiceer ik het op het forum. Alvast een tipje van de sluier!
Tijdens de aanloop naar de Herstrit, zondagmorgen op het kerkplein te Moerzeke, liepen we per ongeluk de peter van deze actie, en tevens peter van de club Hartrijders tegen het lijf. Chantal heeft gelijk een foto genomen waarop Marijn de Valck (Boma, "mijn gedacht") en dirkske poseren. Deze foto is enkel verschenen op de website van fjrijders .... en kijk .... groot was onze verbazing toen we dezelfde foto ook tegenkwamen op de offici?le www.hartrijders.be site, met de foto's van de Herfstrit 2004.
We zijn trots, dat we hier aan hebben mogen meewerken.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Mooie foto en mooie souvenir, wij zorgen binnen de kortste keren voor nog een geborduurd FJRijders logo om op de vest te bevestigen en dan zal't kompleet zijn. Laat de BV's dan maar eens komen
Naar het lijkt hebben we telkens we iets organiseren toch een BV van de partij
Hoe zou ik hem kunnen vergeten...of eerder "hoe kunnen ZIJ hem vergeten?" De man met de zoetste,de donkerste, de warmste stem in Vlaanderen. Velen zouden een moord doen om hem te horen zeggen :"Schat, hoe heb je het liefst je eitje morgenvroeg, en moet daar een vers geperst fruitsapje bij of heb je liever koffie?"
Wij mannen houden het dan liever bij : "Mijn huis is waar mijn Stella zit te wachten"
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !