Heb vandaag opgemerkt dat ik geen mail meer krijg als er nieuwe leden zich registreren. Iemand iets veranderd in het plesk-panel of aan de mail-instellingen van de website?
Firechief
Mailproblemen
Moderator: Abeloos
Mailproblemen
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Nog steeds geen verandering hier. Ik vermoed dat de problemen komen omdat de site over haar maximum verkeers-limiet zit en dat zo de foutmeldingen gegenereerd worden. Als het na 1 januari verdwenen is moeten we het daarbij zoeken.
Het mailprobleem ligt vermoedelijk bij Sylvester die wss iets veranderd heeft in de instellingen om het mailformulier te kunnen testen, maar hier tast ik ook in het duister.
Firechief
Het mailprobleem ligt vermoedelijk bij Sylvester die wss iets veranderd heeft in de instellingen om het mailformulier te kunnen testen, maar hier tast ik ook in het duister.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Postings dat er zich nieuwe gebruikers hebben geregistreerd of van topics waar in gepost is krijg ik ook nog steeds niet binnen
Wat de foutmelding betreft, hier heb ik soms problemen mee en dan weer niet, begrijp niet goed hoe dat mogelijk is
Als het is zoals Bart zegt door limiets overschrijding van verkeer, zou het dan niet steeds zo moeten zijn dat er altijd problemen zijn bij postings en niet af en toe
Hopelijk krijgen we dit snel opgelost want anders gaan de kikkers beginnen wippen en kwaken
Max

Wat de foutmelding betreft, hier heb ik soms problemen mee en dan weer niet, begrijp niet goed hoe dat mogelijk is

Als het is zoals Bart zegt door limiets overschrijding van verkeer, zou het dan niet steeds zo moeten zijn dat er altijd problemen zijn bij postings en niet af en toe

Hopelijk krijgen we dit snel opgelost want anders gaan de kikkers beginnen wippen en kwaken

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Heb juist ondervonden bij een posting dat de tijd een grote rol speelt bij een foutmelding
Als ik iets post en dat gaat redelijk snel krijg ik geen foutmelding, duurd het iets te lang voor je de posting verzend heb je het vlaggen en krijg je de foutmelding
Misschien dat dit jullie op een idee kan brengen van waar de fout ergens zou kunnen komen
Alle details kunnen hopelijk voor een oplossing zorgen he
Max

Als ik iets post en dat gaat redelijk snel krijg ik geen foutmelding, duurd het iets te lang voor je de posting verzend heb je het vlaggen en krijg je de foutmelding

Misschien dat dit jullie op een idee kan brengen van waar de fout ergens zou kunnen komen

Alle details kunnen hopelijk voor een oplossing zorgen he

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
Het probleem heeft inderdaad met de 'Time-out' van de 'SMTP-server' te maken!
Je kan al dadelijk vaststellen als er lang op je posting wordt geknabbeld dat er een foutmelding volgt.
Laat ons hopen dat per 01/01/2008 het probleem is opgelost, dat het dus aan het data-volume ligt.
Abel.
Je kan al dadelijk vaststellen als er lang op je posting wordt geknabbeld dat er een foutmelding volgt.
Laat ons hopen dat per 01/01/2008 het probleem is opgelost, dat het dus aan het data-volume ligt.
Abel.
Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!